// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Incredibox؛ ترکیبی جذاب از بیت باکس

Incredibox یک بازی موزیکال بسیار جذاب در زمینه‌ی بیت باکس است که یک تجربه جالب و خنده‌دار را برای مخاطب فراهم ‌می‌کند. شما باید با انتخاب‌های درست و ایجاد یک ترکیب مناسب یک بیت باکس جذاب را بسازید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

سبک موزیکال یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی هستند که تقریبا همه گیمرها یکبار آن را تجربه کرده‌اند. بازی‌هایی چون Guitar Hero و Rock Band جزء اولین آثاری بودند که گیمر‌ها را با این سبک آشنا کرد و همچنین باعث جذب مخاطب‌های زیاد نیز شده‌اند. استودیو‌های بازی‌سازی موبایل نیز از این فرصت استفاده کرده و بازی‌های متنوعی در این سبک را برای موبایل‌های معرفی و منتشر کرده‌اند. سری Magic Tiles یکی از معروف‌ترین بازی‌های موزیکال موبایل است که چیزی نزدیک ۱۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود شده است که نشان از محبوبیت آن می‌دهد. در این معرفی به سراغ بازی Incredibox می‌رویم که در نوع خود بسیار جذاب و متفاوت با دیگر بازی‌های هم سبک خود است.

پنل مدیریت Incredibox

بعد از انتخاب یکی از سبک‌های موسیقی، هفت مرد صامت روبه‌روی شما قرار می‌گیرند و باید از فهرست پایین صفحه‌نمایش به آن‌ها یک دستور صوتی بدهید

بازی اندروید و آیفون Incredibox شما را در موقعیت قرار می‌دهد که باید یک گروه بیت باکس را مدیریت و یک ریتم منطقی را ایجاد کنید. در ابتدای بازی شما سبک موردنظر را برای شروع انتخاب می‌کنید ولی در ادامه نیز می‌توانید آن را تغییر دهید. هرکدام از این سبک‌ها حال و هوای خود را دارند و بسته به سلیقه‌ی خود می‌توانید از آن استفاده کنید. بعد از انتخاب یکی از این سبک‌ها هفت مرد صامت روبه‌روی شما قرار می‌گیرند و باید از فهرست پایین صفحه‌نمایش به آن‌ها یک دستور صوتی بدهید. کاری که شما باید انجام بدهید ایجاد یک ریتم منظم و منطقی است تا زمانی‌که آیکون‌های بالای صفحه کامل شوند. نکته‌ی مهم این است که آیکون‌های بالا با یک منطق خاص تکمیل می‌شوند. خارج از این موارد بازی یک حس و حال بسیار جذاب و در عین حال خنده‌داری دارد و گاهی نیز بی‌خیال کار اصلی می‌شوید و می‌خواهید فقط صوت‌های عجیب را با یکدیگر ترکیب کنید.

گیم‌پلی بازی به این صورت است که باید از فهرست پایین صفحه ریتم‌های بیت باکسی را به آدم‌های وسط صفحه متصل کنید. این ریتم‌ها به ۴ دسته‌ی ۵تایی تقسیم می‌شوند که هرکدام از آن‌ها یک نوع خاص از صوت را دارند. در بالای صفحه سه آیکون قرار دارد و شما باید به نحوی با ایجاد بیت‌باکس‌هایی آن‌ها را تکمیل کنید که پس از آن یک کات‌سین پخش می‌شود. نکته‌ی بسیار مهم این است که نمی‌توان با ساخت صوت‌های مختلف و شانسی هریک از آن آیکون‌ها را تکمیل کرد. شما با تشکیل کامل یک گروه ۷ نفره می‌توانید آن‌ها را غیرفعال کنید و در موقیعت‌های مناسب فعال و یک موسیقی مناسب را بسازید. در یکی از المان‌های جالب بازی ساخت بیت باکس دلخواه و توانایی ضبط و به اشتراک‌گذاری آن است. شما می‌توانید قبل از ورود به پنل ساخت بیت باکس، موسیقی‌های ساخته شده توسط افراد دیگر را مشاهده و الگو بگیرید. همچنین شاید بتوانید ساخته‌ی خود را بعد از به اشتراک‌گذاری روزی در فهرست ۵۰ نفر برتر مشاهده کنید. به‌طورکلی بازی از حیث گیم‌پلی با وجود ساده بودن، بسیار جذاب و برای مخاطب سرگرم کننده است.

یکی از المان‌های جالب بازی ساخت بیت باکس دلخواه و توانایی ضبط و به اشتراک‌گذاری آن است

کات سین Incredibox

گرافیک بازی به‌صورت کارتونی و دو بعدی کار شده که از ویژگی‌های خوب بازی است. همچنین، انیمیشن‌های کاراکترهای بازی حین بیت باکس زدن و پخش ویدیوهایی که پس از تکمیل هر آیکون پخش می‌شوند نیز به نوبه‌ی خود جذاب طراحی شده‌اند. موسیقی که المان اصلی بازی است، به شکل بسیار خوب و گوش‌نواز کار شده و اگر از علاقه‌مندان سبک بیت باکس باشید بدون شک از آن لذت خواهید برد. استودیوی So Far So Good با ساخت بازی Incredibox یک اثر جدید در سبک موزیکال را برای گیمرها ارائه کرده است که می‌تواند حسابی مخاطب را سرگرم خود کند. اگر شما نیز از طرفداران بیت باکس هستید، قطعا تجربه‌ی Incredibox با کاراکترها و سبک‌های مختلفی که در خود دارد، می‌تواند بسیار سرگرم کننده و مفرح باشد.

بازی Incredibox هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید مانند گذشته ازطریق لینک‌های پایین دانلود و از تجربه یک بازی موزیکال منحصربه‌فرد لذت ببرید.

دانلود بازی Incredibox
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده