نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

فیلم Tron 3 دارای یک فیلمنامه است؛ شایعات جدیدی از فیلم به گوش می‌رسد

به‌تازگی صحبت‌های ساخت فیلم Tron 3 دوباره داغ شده و میچل لیب، مدیر اجرایی بخش موسیقی دیزنی اطلاعات جدیدی از وضعیت این فیلم را به اشتراک گذاشته است.

فیلم Tron: Legacy (میراث ترون) در سال ۲۰۱۰ روی پرده‌های سینما رفت و همچنین روز گذشته ۲۸امین سالگرد اکران فیلم Tron (ترون) بود و چیزی تا سی‌امین سالگرد این فیلم اکشن و علمی تخیلی کلاسیک باقی‌نمانده است. این در حالی است که مدت زیادی از در دست ساخت بودن فیلم Tron 3 (ترون ۳) می‌گذرد و ساخت این فیلم یک‌بار متوقف شد و در ادامه دوباره اخباری مبنی بر احتمال ساخت دوباره آن یا حتی ریبوت مجموعه ترون شنیده می‌شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از حدود سه سال، دوباره شایعات و اخبار ساخت قسمت سوم فیلم Tron داغ شده و ظاهرا این فیلم اکنون دارای یک فیلمنامه است.

اسفند ۹۵ بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه والت دیزنی دوباره ساخت فیلم Tron 3 را در قالب یک ریبوت از سر گرفته و همچنین با جرد لتو برای بازی در نقش اصلی فیلم وارد مذاکره شده است، اما تا به امروز خبر رسمی یا جدیدی منتشر نشده بود. همچنین مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دیزنی در حال ساخت یک سریال از مجموعه Tron برای دیزنی پلاس بود که این سریال پیش از معرفی لغو شده است. حال میچل لیب، مدیر اجرایی بخش موسیقی دیزنی در مصاحبه با پادکست Light the Fuse Podcast، در مورد وضعیت و آینده مجموعه محبوب و قدیمی ترون صحبت کرده است.

به نقل از ComicBook، لیب گفت: «من اخیرا با پل هان [مدیر برنامه‌های گروه دفت پانک] ملاقات داشتم تا در مورد اینکه ما به‌دنبال‌ ساخت دنباله فیلم Tron هستیم و اینکه می‌خواهیم فیلم Tron 3 را بسازیم، کمی صحبت کنم. ما یک فیلمنامه خیلی خوبی به‌دست آورده‌ایم؛ منظور من یک فیلمنامه شگفت‌انگیز و فوق‌العاده است که در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم. درحالی‌که احساس می‌کنم سال‌ها قبل زمان خوبی برای انجام این کار نبود، اما من فکر می‌کنم که اکنون زمان مناسبی است و احساس می‌کنم که درس‌های زیادی از فیلم قبلی یاد گرفته‌ایم.»

Tron

این مصاحبه توسط شخص دیگری از دیزنی یا جرد لتو رسما تایید یا تکذیب نشده است. بااین‌حال، برخی شایعات منتشر شده می‌گویند که جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Tron: Legacy، ممکن است برای کارگردانی قسمت سوم فیلم ترون نیز بازگردد، اما در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که فیلم Tron 3 در مراحل اولیه تولید بوده و دارای یک فیلمنامه است، اما این موضوع به معنای چراغ سبز استودیو به ساخت آن نیست و باید تا اعلام رسمی آن و اضافه شدن کارگردان و بازیگران به پروژه صبر کنیم. همچنین باتوجه‌به مصاحبه لیب، دیزنی در نظر دارد تا در قسمت سوم فیلم Tron باری دیگر با گروه Daft Punk همکاری کند که موسیقی این گروه در قسمت قبلی مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان قرار گرفته بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده