نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Celeste با انتشار تریلری برای سرویس استیدیا معرفی شد

پس از گذشت حدود دو سال از زمان انتشار بازی Celeste و کسب موفقیت‌های فراروان، استودیوی Matt Makes Games ساعاتی پیش نسخه گوگل استیدیا این بازی را با انتشار تریلری معرفی کرد.

استودیوی مت میکس گیمز (Matt Makes Games) سال ۲۰۱۸ بازی سلست را روانه بازار کرد که به‌لطف داستان و گیم‌پلی جذاب و سبک هنری مخصوص خود، به‌سرعت توانست رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کرده و موفقیت زیادی را برای تیم سازنده به‌دست آورد.

بازی پلتفرمر و ماجراجویی Celeste داستان مدلین، کاراکتر اصلی ماجراهای سلست را بازگو می‌کند. مدلین به کوه Celeste سفر کرده و در راه رسیدن به قله‌ی آن، با موجودات ناشناخته، معماهای پیچیده و ضمیر ناخودآگاه خود با نام Badeline که بیانگر بخش نفی و سیاه شخصیت بازی است، مواجه می‌شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی مت میکس گیمز ساعاتی پیش با انتشار تریلری به‌صورت رسمی نسخه گوگل استیدیا بازی Celeste را معرفی کرد. البته باید توجه داشته باشید که هنوز تاریخ دقیق عرضه آن برای مشترکین سرویس گیمینگ گوگل مشخص نشده است. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این نسخه از بازی Celeste دعوت می‌کنم.

 

دانلود ویدیو از آپارات

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Celeste در تنها سال اول عرضه خود توانست فروش بیش از ۵۰۰ هزار نسخه‌ای را تجربه کند. در حال حاضر این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

اگر شما هم تابه امروز فرصت تجربه بازی Celeste را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات و لحظات فراموش‌نشدنی خود از این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده