// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

پتنت جدید پلی استیشن 5 به قابلیت ساخت «مینی دمو» اشاره می‌کند

در ژاپن پتنت جدیدی برای پلی استیشن 5 ثبت شده که ظاهرا ازطریق آن کاربران می‌توانند یک «مینی دمو» از بازی‌های مختلف را بسازند.

یکی از جذابیت‌های نسل جدید کنسول‌های ویدیویی، ویژگی‌هایی تازه‌ای است که در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. تابه‌امروز پتنت‌های بسیاری از کنسول نسل نهمی سونی به ثبت رسیده که هرکدام از آن‌ها به ویژگی مختلفی اشاره می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، به‌تازگی پتنت جدیدی در ژاپن به ثبت رسیده که به ویژگی ساخت «مینی دمو» از بازی‌های مختلف و اشتراک‌گذاری آن با سایر کاربران پلی استیشن 5 اشاره می‌کند. نحوه کارکرد دقیق این ویژگی اعلام نشده، اما به‌نظر می‌رسد کاربران می‌توانند از ویژگی «مینی دمو» استفاده کرده و یک ویدیو کوتاه از نقطه‌ای از بازی که در آن گرفتار شده‌اند، تهیه و روی سرویس ابری آپلود کنند. همچنین احتمال دارد از این ویژگی برای ساخت ویدیوهای کوتاه راهنما هم استفاده کرد تا به کاربران نحوه‌ی پشت سر گذاشتن مشکلات احتمالی در بازی‌های مختلف نمایش داده شود. 

اشاره به ویژگی‌های مختلفف کنسول های سونی

توضیحات پتنت مینی دمو پلی استیشن 5

کاربران زومجی از اینجا می‌توانند پتنت مورد نظر را به‌صورت ژاپنی در دسترس است، تماشا کنند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که رویدادهای آینده، سونی چه اطلاعات تکمیلی را حول PS5 منتشر خواهد کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده