// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

رویداد Treehouse Live با محوریت Paper Mario: The Origami King پخش می‌شود

به‌تازگی مشخص شده که شرکت نینتندو در تاریخ ۲۰ تیر ماه، رویداد Treehouse Live با محوریت Paper Mario: The Origami King را پخش می‌کند.

شرکت نینتندو تمرکز ویژه‌ای روی بازی Paper Mario: The Origami King دارد و از معرفی بازی تابه‌امروز تریلر‌های مختلفی را از گیم‌پلی بازی پخش کرده است. البته با مشخص شدن ویژگی‌های بازی، تعدادی از کاربران نارضایتی خود را از اعلام کرده‌اند. برای مثال، در این نسخه دیگر خبری از امتیازهای حاصل از کسب XP نیست و آیتم‌های شما هم Durability نخواهند داشت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو اعلام کرده امروز ۲۰ تیر ماه (۱۰ ژوئیه) رویداد جدید Treehouse Live با محوریت بازی Paper Mario: The Origami King برگزار می‌شود. به‌عبارتی علاقه‌مندان ساعت ۲۱ امشب می‌توانند رویداد ذکر شده را تماشا کنند. در جدیدترین قسمت از Treehouse Live قرار است گیم‌پلی و ویژگی‌های بیشتری از نسخه The Origami King را تماشا کنیم.

در ادامه مشخص شده که Treehouse Live به‌صورت کامل به Paper Mario: The Origami Kingodm اختصاص داده نمی‌شود و بازی جدید استودیو WayForward هم معرفی خواهد شد. بازی جدید استودیو WayForward یک مجموعه جدید را آغاز می‌کند و حساب کاربری شعبه آمریکا نینتندو هم اعلام کرده این بازی جدید، جزو آی‌پی‌های نینتندو به حساب نمی‌آید و یک بازی Third Party خواهد بود. 

استودیو WayForward در گذشته بازی‌های River City Girls و مجموعه Shantee را توسعه داده است. گفتنی است که کاربران ازطریق وبسایت نینتندو و کانال یوتیوب این شرکت، می‌توانند رویداد Treehouse Live را تماشا کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Paper Mario: The Origami King در تاریخ ۲۷ تیر ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده