نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹

دیلن اوبرایان به ویگو مورتنسن در فیلم جدید پیتر فارلی خواهد پیوست

دیلن اوبرایان در حال انجام مذاکره و بستن قرارداد همکاری برای حضور در فیلم جدید پیتر فارلی است که ویگو مورتنسن نیز در این فیلم حضور دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است در فیلم بعدی پیتر فارلی نقش آفرینی کند. دیلن اوبرایان، بازیگر فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ)، در حال انجام مذاکره برای حضور در این فیلم بدون عنوان است. این فیلم براساس رمان The Greatest Beer Run Ever: A True Story of Friendship Stronger Than War (یک داستان واقعی از دوستی قوی‌تر از جنگ) اثر جان داناهیو و جوانا مالوی، در دست ساخت است و اتفاقات این فیلم درام جنگی قرار است در ویتنام جریان داشته باشد. ماه گذشته حضور ویگو مورتنسن در این فیلم مشخص شد که پیش از این با فارلی در فیلم Green Book (کتاب سبز) همکاری کرده بود.

ویگو مورتنسن و پیتر فارلی

این رمان داستان واقعی داناهیو را دنبال می‌کند که در سن ۲۶ سالگی‌اش جریان دارد. این شخصیت ساکن شهر نیویورک بود و در سال ۱۹۶۷ همراه‌با دوستانش راهی ارتش می‌شود تا درکنار یکدیگر در ویتنام بجنگند. پیتر فارلی وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و برایان کوری، نویسنده فیلم کتاب سبز و پیت جونز، ‌نویسنده فیلم Hall Pass به فارلی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهند کرد.

فیلم Green Book که در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت، نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار شد که درنهایت توانست سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلمنامه اورجینال، و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ماهرشالا علی و بهترین فیلم سال را دریافت کند. همچنین فیلم Green Book موفق شد بیش از ۸۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی ۳۱۴.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که بودجه ساخت آن تنها ۲۳ میلیون دلار بوده است.

علاوه‌بر بازی در فیلم The Maze Runner، اوبرایان در آثار دیگری چون فیلم Deepwater Horizon (دیپ‌واتر هورایزن)، فیلم American Assassin (آدم‌کش آمریکایی)، فیلم Bumblebee (بامبل بی) و سریال Teen Wolf (تین ولف) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Monster Problems (مشکلات هیولا)، فیلم The Education of Fredrick Fitzell و فیلم Infinite (اینفینیت)، فیلم‌های بعدی هستند که قرار است شاهد حضور اوبرایان در آن‌ها باشیم.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده