// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

دو پوستر جدید از فیلم Tenet منتشر شد؛ وارونگی زمان

فیلم Tenet (تنت) کریستوفر نولان در روز چهارشنبه، ۲۲ مردادماه سال جاری اکران می‌شود. اما حتی اگر ویروس کرونا/کووید 19 جلوی این اکران را بگیرد، همچنان می‌توان به تماشای دو پوستر جدید فیلم نشست.

شرکت برادران وارنر حالا برنامه‌های دقیق خود برای بازگشت به سینماها را اعلام کرده است. مطابق این برنامه‌ریزی اول در روز جمعه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ (۳۱ ژوئیه)، فیلم Inception (تلقین) به مناسبت ۱۰ سالگی خود پخش می‌شود. البته شرکت برادران وارنر در قبل و بعد همه‌ی اکران‌های مجدد «اینسپشن» به مدت دو هفته، تیزرهایی دیده‌نشده از آثار مورد انتظار خود را به‌صورت اختصاصی پخش خواهد کرد؛ تیزرهایی که احتمالا به محصولاتی همچون دو فیلم Dune (تل‌ماسه) دنی ویلنوو و «بتمن» (The Batman) مت ریوز تعلق دارند. پس از آن که اکران دو هفته‌ای «اینسپشن» به پایان رسید، تیزرهای نام‌برده در اینترنت هم پخش می‌شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۲ پوستر جدید از فیلم Tenet منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت جان دیوید واشنگتن است و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید.

جان دیوید واشنگتن در فیلم کریستوفر نولان

همچنین اشخاصی که برای بازبینی «تلقین» قدم به سالن‌های سینما بگذارند، در آستانه‌ی اکران «تنت» فرصت دیدن تریلری اختصاصی از تازه‌ترین اثر کریستوفر نولان را هم پیدا خواهند کرد؛ فیلمی که کارگردان آن تاکید می‌کند ارتباطی با سفر در زمان ندارد و به وارونگی زمان گره خورده است. داستان فیلم Tenet هم مرتبط با جاسوسی‌های بین‌المللی است و هم با نظریه کوانتومی فضا-زمان ارتباط دارد. نقش‌آفرین‌های اصلی این اثر نیز جان دیوید واشینگتن، رابرت پتینسون و الیزابت دبیکی هستند. در این بین کنت برانا هم به‌عنوان یکی دیگر از بازیگرهای اثر می‌گوید در طول چهل سال فعالیت سینمایی، هیچ فیلم‌نامه‌ای را به اندازه‌ی Tenet به‌صورت پیاپی نخوانده است.

تاریخ اکران جدید فیلم Tenet نولان

فیلم Tenet همچنان برای اکران در تاریخ ۱۲ آگست/اوت (۲۲ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. ولی در دوران مواجهه‌ی جهان با ویروس کرونا/کووید 19 تا لحظه‌ای که فیلم روی پرده نرود، امکان تأخیر خوردن اجباری آن وجود دارد.


منبع VitalThrills
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده