نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۵

بازی Soulcalibur 6 به Xbox Game Pass اضافه شد؛ راه‌یابی Fallout 76 در هفته آینده

سرویس ایکس ‌باکس گیم پَس در ماه ژوئیه میزبان ۴ بازی تازه خواهد بود که از میان آن‌ها می‌توان به Soulcalibur 6 و Fallout 76 اشاره کرد.

مشترکین سرویس Xbox Game Pass از امروز مورخ ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۱ ژوئیه/جولای ۲۰۲۰) می‌توانند به تجربه‌ی بازی‌های Soulcalibur VI و Out of the Park Baseball 21 بپردازند. بازی مبارزه‌ای سلاح-محور Soulcalibur 6 از شرکت باندای نامکو و بازی استراتژی ورزشی Out of the Park تنها بازی‌های ماه ژوئیه ایکس ‌باکس گیم پَس نیست و این ماه شاهد راه‌یابی ۴ بازی تازه به این سرویس اشتراکی خواهیم بود. البته بازی Soulcalibur 6 تنها در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان و بازی Out of the Park Baseball 21 تنها در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است.

بازی Fallout 76 از استودیوی بتسدا و بازی CrossCode از استودیوی رادیکال فیش گیمز از بازی‌های دیگری خواهند بود که در تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۹۹ (۹ ژوئیه ۲۰۲۰) در اختیار کاربران Xbox Game Pass قرار می‌گیرد. فال‌اوت 76 یک بازی چندنفره‌ی آنلاین از مجموعه‌ی Fallout به‌حساب می‌آید که در دسترس کاربران کنسول و کامپیوتر ایکس‌باکس گیم پس قرار می‌گیرد و آپدیت Wastelanders نیز ضمیمه‌ی آن شده است. بازی CrossCode نیز یک اثر دوبُعدی اکشن نقش‌آفرینی است که با الهام از دو مجموعه‌ی The Legend of Zelda و Secret of Mana ساخته شده است.

بازی‌های ماه جولای ۲۰۲۰ ایکس باکس گیم پس

با اینکه در ماه جاری دست کم چهار بازی تازه به Xbox Game Pass اضافه می‌شوند، اما شاهد خروج شش بازی از این سرویس خواهیم بود. بازی‌های Blazing Chrome (کامپیوتر و کنسول)، Dead Rising 4 (کامپیوتر و کنسول)، Metal Gear Solid 5 (کامپیوتر و کنسول)، Timespinner (کامپیوتر)، Unavowed (کامپیوتر) و Undertale (کامپیوتر) در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۹ (۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰) سرویس ایکس‌باکس گیم پَس را ترک می‌کنند و دیگر نمی‌توان به تجربه‌ی آن‌ها اقدام کرد. بازیکنان با پرداخت مبلغ ۱۴.۹۹ دلار به ازای هر ماه می‌توانند عضو Xbox Game Pass Ultimate شوند که امکان استفاده از بازی‌های این سرویس در کامپیوتر و ایکس‌باکس وان را فراهم می‌کند.

بازیکنان برای اولین‌بار تنها با پرداخت یک دلار می‌توانند اشتراک یک ماهه‌ی سرویس ایکس‌باکس گیم پس را تهیه کنند. همچنین اگر می‌خواهید تنها بازی‌های ایکس‌باکس وان این سرویس را تجربه کنید، می‌توانید اشتراک یک ماهه‌ی آن را با پرداخت مبلغ ۹.۹۹ دلار خریداری کنید. درحال‌حاضر اشتراک یک ماهه‌ی سرویس ایکس‌باکس گیم پَس در کامپیوتر با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، اما این اشتراک در حالت عادی با مبلغ ۹.۹۹ دلار ارائه می‌شود. ماه گذشته شرکت مایکروسافت ۸ بازی تازه از جمله No Man’s Sky و Battletech به فهرست بازی‌های Xbox Game Pass اضافه کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده