// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

Dreams آپدیت پلی استیشن VR دریافت می‌کند

با اضافه شدن پشتیبانی از واقعیت مجازی، کاربران پلی‌استیشن VR می‌توانند بازی و آیتم‌های مرتبط با واقعیت مجازی را در Dreams خلق کنند.

قبل از عرضه بازی Dreams، اعلام شده بود که این بازی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR هم پشتیبانی خواهد کرد، اما در زمان عرضه، این ویژگی در اختیار کاربران قرار داده نمی‌‌شود. دغدغه اصلی برای مخاطبان بازی دریمز و هدست پلی‌استیشن VR این است که استودیو مدیا مولکول (Media Molecule) در چه زمانی پشتیبانی از واقعیت مجازی را به Dreams اضافه خواهد کرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو مدیا مولکول در جریان رویداد DreamsCom اعلام کرد که پشتیبانی از واقعیت مجازی با انتشار به‌روزرسانی Inside the Box به بازی Dreams اضافه می‌شود. در جریان آپدیت ذکر شده، ویژگی‌ها و ابزارهای جدیدی هم به بازی دریمز اضافه می‌شود تا کاربران بتوانند بازی‌ها و آیتم‌های واقعیت مجازی خود را بسازند. ازاین‌رو انتظار می‌رود در بازی دستورالعمل‌ها و موارد آموزشی بسیاری برای استفاده از ابزارهای جدید قرار داده شود.

استودیو مدیا مولکول به‌روزرسانی Inside the Box بازی Dreams را در تاریخ یک مرداد ماه (۲۲ ژوئیه) به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران Dreams قرار می‌دهد. همچنین تیم سازنده تعدادی از آثار از پیش ساخته شده خود را هم در دریمز قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند از آن‌ها به‌عنوان یک منبع الهام استفاده کنند. در ادامه هم می‌توانید تریلر نسخه واقعیت مجازی بازی دریمز را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

جالب‌ترین مورد در مورد پشتیبانی از واقعیت مجازی بازی Dreams این است که شما برای ساخت‌وساز مراحل و بازی‌های واقعیت مجازی، نیازی نیست که حتما هدست پلی‌استیشن VR را داشته باشید. تیم سازنده آزادی عمل کامل را به تمامی کاربران داده است تا به یک اندازه از ساخت‌وساز دریمز لذت ببرند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Dreams توانست از زومجی نمره ۱۰ را کسب کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

 اگر یک بازی باشد که می‌توان آن را به همه — چه گیمر چه نه — پیشنهاد کرد، آن بازی Dreams است. بخش داستانی بسیار دوست‌داشتنی که با موسیقی عالی همراه شده و لحظه‌ای تکراری نمی‌شود به اندازه‌ی کافی باکیفیت است که حتی نیازی به اشاره به تنوع لایتناهی ساخته‌های کاربران بازی نیست. جعبه‌ابزار کامل و عمیقی که در اختیارمان قرار گرفته قرار است تا سال‌های سال منبع خلق تجربه‌های نو و تازه باشد. چه این تجربه‌ها بازی باشند، چه چیزهایی که حتی تصورشان هم الان غیرممکن است. خودتان را از این اتفاق منحصر به فرد در دنیای بازی‌ها محروم نکنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده