// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

بازی نقش آفرینی ساید اسکرول Dex برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

عرضه‌ی بازی ساید اسکرول دو بعدی Dex با تم سایبرپانک برای کنسول نینتندو سوییچ با انتشار تریلری تایید شد.

بازی Dex از استودیو Dreadlocks Ltd در سال ۲۰۱۵ ابتدا برای پی سی و پس از آن برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر شد و توانست نظر بازیکنان را به خود جلب کند. بازی Dex یک تجربه نقش آفرینی ساید اسکرول دو بعدی عمیق و جالب است که توسط تیمی ساخته شده که مشخص است این ژانر را دوست دارد و میفهمد. اکنون پس از گذشت پنج سال، این بازی در تاریخ ۷ مرداد با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

در بازی Dex بازیکنان کنترل شخصیت اول مو آبی بازی را برعهده می‌گیرند و مأموریت دارند تا سازمانی قدرتمند و مبهم که بر شهر Harbour Prime حکومت می‌کنند، را شکست دهند. این بازی شامل شخصیت‌های کاملاً صدا گذاری شده، خط داستانی و مأموریت‌های چند شاخه شده، پایان‌های مختلف و طیف گسترده‌ای از ارتقاء‌ها و مهارت‌هایی که با چهار سبک بازی خاص و متفاوت هماهنگ باشند، می‌شود. این چهار سبک شامل قاتل خاموش‌، تفنگدار‌، دیپلمات و هکر است.

خط جدا کننده‌ی بین انسان و سایبورگ در این بازی کمرنگ شده است که باعث شده شخصیت اول ما یعنی Dex قدرت‌های فرا انسانی به‌دست آورده و همچنین این توانایی را به‌دست بیاورد که از راه‌های مختلف عبور کند. شما می‌توانید از این لینک تریلر انتشار این بازی برای نینتندو سوییچ را تماشا کنید.

بازی Dex در تاریخ ۳ مرداد امسال (۲۴ ژوئیه) برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده