// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

تریلر جدید Call of Duty: Warzone به مناسبت انتشار آپدیت Reloaded

به‌دنبال عرضه آپدیت Reloaded فصل چهارم بازی Call of Duty: Warzone، اینفینیتی وارد با تریلری جدید انتشار این محتوا را جشن می‌گیرد.

دیروز صبح آپدیت Reloaded فصل چهارم بازی Call of Duty: Modern Warfare و بازی Call of Duty: Warzone در دسترس کاربران قرار گرفت. در جریان این آپدیت شاهد اضافه شدن نقشه و حالت‌های جدیدی به مدرن وارفیر بودیم. همچنین تعداد بازیکنان بخش بتل رویال هم از ۱۵۰ به ۲۰۰ نفر تغییر پیدا کرد تا شاهد نبردهای گسترده‌تری باشیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده کالاف دیوتی: مدرن وارفیر، به‌تازگی تریلر جدیدی را به مناسب به‌روزرسانی ریلودد منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده که برای بخش کالاف دیوتی وارزون است، کاپیتان پرایس را می‌بینیم که خلبان هواپیمای بازی برفراز آسمان‌های Verdansk است. 

در ادامه بخش‌هایی از نبردهای بازیکنان با هلیکوپتر و همچنین حرکات تمام کننده اپراتورها در بازی نمایش داده می‌شود. نکته‌ی جالب تریلر هم استفاده از سلاح مینی‌گان است. کاربران بازی مدتی پیش در محیط Bunker 11 نقشه بازی متوجه این سلاح شده بودند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Call of Duty: Warzone به مناسبت عرضه آپدیت ریلودد از فصل چهارم را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده