نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Cyberpunk 2077 سه برابر آزادی عمل بیشتری در مراحل نسبت به Witcher 3 می‌ دهد

چند تن از اعضای استودیوی CD Projekt Red در جدیدترین مصاحبه خود اطلاعات جالبی درمورد طراحی مراحل و ویژگی‌های بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 در اختیار علاقه‌مندان خود قرار داده‌اند.

استودیوی لهستانی CD Projekt Red که ساخت بازی بزرگی چون The Witcher 3 را در کارنامه خود دارد، مدتی است که در حال تولید یکی از موردانتظارترین بازی‌های نسل هشتم است. بازی نقش‌ آفرینی Cyberpunk 2077 با دنیای وسیع و جذاب خود و باتوجه به‌ تریلرهای تحسین برانگیزی که در مراسم‌های مختلف به نمایش گذاشته، نوید یک اثر موفق و جذابی را می‌دهد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که طبق برنامه‌ریزی‌های استودیوی سی دی پراجکت رد، سازنده بازی، در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۲ خردادماه رویدادی تحت عنوان Night City Wire با محوریت نمایش گیم‌پلی بازی سایبرپانک 2077 پخش شود؛ رویدادی که باتوجه به اعتراضات اخیر در کشور امریکا با تأخیر دوهفته‌ای مواجه و به تاریخ ۵ تیر موکول شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، چند تن از اعضای تیم سازنده بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در مصاحبه اخیر خود توضیحات جالبی درخصوص طراحی مراحل بازی و تفاوت آن با سایر آثار گذشته این استودیو ارائه داده‌اند. براین اساس به‌نظر می‌رسد تنها مسئله‌ای که در بازی سایبرپانک 2077 می‌تواند موجب شکست شما در طول یک مرحله شود، مرگ است. به‌عنوان مثال شما می‌توانید در حین یک مبارزه به‌هر دلیلی از بازی خارج شده و به کار خود بپردازید درحالیکه آن مرحله هنوز در جریان و قابل اجرا است. باتوجه به‌گفته‌های تیم سازنده، پیشرفت‌های اعمال شده در طراحی مراحل بازی Cyberpunk 2077 قابل مقایسه با آثار قبلی استودیوی سی‌دی پراجکت رد نیست.

درواقع در طول مراحل به بازیکن سه برابر آزادی عمل بیشتری نسبت به The Witcher 3 داده می‌شود. در ادامه این مصاحبه، صحبت‌های نیز درمورد سایر ویژگی‌های یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم انجام شد. با استناد به اطلاعات در دسترس، یکی از پیشرفت‌های قابل مشاهده سایبرپانک 2077 نسبت به بازی ویچر 3، حضور هزاران NPCهای منحصربه‌فرد است.

در بازی یک دنیای دیجیتالی جذاب به‌نام Cyberspace وجود دارد که زمانیکه در آن مکان هستید، دریچه‌ای از عناصر گیم‌پلی جدیدی به‌روی شما بازخواهد شد. در Cyberspace به تعدادی اسلحه و موجوداتی دسترسی پیدا خواهید کرد که می‌توانند در طول بازی به شما کمک کنند. 

خبر خوش‌حال کننده این است که در انتهای گفت‌وگو تیم سازنده تاکید کردند که طرفداران باید منتظر مبارزاتی بیشتر از آنچه تا امروز از نمایش‌ها و گیم‌پلی‌های بازی مشاهده کرده‌اند، باشند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی سایبرپانک 2077 قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پی سی و پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شود.

حال باید منتظر ماند و دید استودیوی سی‌دی پراجکت رد در رویداد Night City Wire چه غافلگیری‌هایی را برای علاقه‌مندان تدارک دیده است؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده