// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه زومجی: بازی Ori and the Will of the Wisps

در قسمت جدید نیم‌نگاه زومجی دقایقی را به تجربه بازی Ori and the Will of the Wisps، ساخته جدید استودیوی Moon پرداخته‌ایم.

اگر علاقمند به بازی‌های پلتفرمر با ویژگی‌های مترویدوینیا باشید حتما نام مجموعه Ori را شنیده‌اید. اولین‌بار سال ۲۰۱۵ بود که استودیوی مون بازی زیبایی را با نام Ori and the Blind Forest روانه بازار کرد. گیم‌پلی روان، دنیایی زیبا و درنهایت موسیقی تأثیرگذار تا بازی Ori and the Blind Forest به یکی از بهترین بازی‌ های سال ۲۰۱۵ تبدیل شود.

اکنون بعد از گذشت پنج سال، استودیوی مون با انتشار نسخه‌ جدیدی از مجموعه Ori با نام Ori and the Will of the Wisps ثابت کرده است که موفقیت اولین نسخه اتفاقی نبوده و این استودیو هنوزهم قادر به عرضه محصولاتی با کیفیت است.

داستان Ori and the Will of the Wisps دقیقا بعد از اتفاقات اولین قسمت روایت می‌شود، جایی که اکنون اّری به ‌همراه فرزند کورو، جغد عظیم‌الجثه نسخه‌ی اول زندگی آرامی را سپری می‌کند. تا اینکه روزی زمان آموزش پرواز به کو، فرزند کورو فرا می‌رسد و اری روی دوش کو در آسمان‌ها به پرواز در می‌آید. با خراب شدن وضع هوا و جدا شدن کو از اری، اکنون نوبت ماجراجویی جدیدی است تا این‌بار اُری را برای پیدا کردن کو همراهی کنیم. در نیم نگاه جدید زومجی به‌سراغ بازی Ori and the Will of the Wisps رفته‌ایم تا نگاهی‌ را به برخی ویژگی‌های این بازی زیبا روی کنسول ایکس‌باکس وان بیندازیم.

در ادامه شما را به تماشای نیم‌نگاه Ori and the Will of the Wisps دعوت می‌کنم:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده