نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

ایکس باکس: استراتژی ما روی گیمرها است، نه کنسول

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس، در جدیدترین مصاحبه خود تاکید کرد با وجود اینکه قیمت ایکس‌باکس سری ایکس مهم است، اما سیاست اصلی شرکت روی گیمرها است.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی، کنسول‌های نسل هشتم نیز لحظات پایانی عمر خود را سپری می‌کنند. مایکروسافت با کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس و رقیب سنتی آن یعنی سونی نیز با پلی‌ استیشن 5 در حال آماده شدن برای شروع عصر جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مایکروسافت چندی پیش با برگزاری یک رویداد آنلاین، از تعدادی از بازی‌های کنسول نسل بعدی خود رونمایی کرد. حال اما در تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس، در جدیدترین مصاحبه خود که بیشتر روی چالش‌های عرضه کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس در روزهای شیوع ویروس کرونا خلاصه شده، از اهمیت درنظر گرفتن شرایطی برای خرید آن صحبت‌های جالبی کرد:

ما برای مشترکین سرویس Xbox All Access این امکان را فراهم کرده‌ایم تا ایکس‌ باکس سری ایکس را با پرداخت ماهیانه خریداری کنند. درصورتی که فکر می‌کنید اکنون زمان مناسبی برای خرید کنسول جدید نیست، ما همچنان از کنسول فعلی شما پشتیبانی خواهیم کرد. به‌لطف بهره‌گیری از تکنولوژی Smart Delivery شما با آگاهی از این موضوع که هر بازی که خریداری می‌کنید در نسل بعدی نیز قابل استفاده است، می‌توانید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

در ادامه گفت‌وگو، اسپنسر همانند گذشته تاکید کرد که کنسول نسل نهمی ایکس‌ باکس سری ایکس طبق برنامه‌ریزی در انتهای سال میلادی دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. او همچنین درمورد مسائلی چون قیمت کنسول و سیاست شرکت که بیشتر روی گیمر خلاصه شده است، توضیحاتی نیز ارایه داد. طبق اطلاعات منتشر شده، هدف اصلی تیم تولید، ارایه یک دستگاه ارزشمند توسط ارایه سرویس‌هایی چون Xbox Game Pass، ویژگی Backwards Compatibility و Smart Delivery است:

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مطمئن شویم که قیمت واقعی و درستی را به مشتریان خود ارایه می‌دهیم. بااینکه قیمت کنسول مهم است، اما سیاست اصلی ما بیش از اینکه روی خود دستگاه باشد، روی  گیمرها خلاصه شده است. اگر خانواده‌ای فکر می‌کند که امسال زمان مناسبی برای خرید ایکس‌ باکس سری ایکس نیست، هیچ مشکلی ندارد. تعداد فروش کنسول برای ما ملاک نیست.

به نظر شما کدام یک از دو غول صنعت بازی‌های ویدیویی پیروز نسل نهم خواهند شد؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع purexbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده