نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

Need for Speed Heat اولین بازی الکترونیک آرتز با پشتیبانی از کراس پلی خواهد بود

الکترونیک آرتز به‌طور رسمی اعلام کرد که در آپدیت جدید بازی Need for Speed Heat، قابلیت کراس پلی به این بازی اضافه خواهد شد.

بازی Need for Speed Heat به‌عنوان ۲۴امین نسخه از سری محبوب Need for Speed سال گذشته منتشر شد و توانست تا نسبت‌ به نسخه قبلی خود عملکرد بسیار بهتری را از خود نشان بدهد. از زمان انتشار این بازی تاکنون، کاربران می‌توانستند در بخش آنلاین بازی تنها به رقابت با دارندگان کنسول خود بپردازند اما طبق آخرین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرده است که در آپدیت جدید این بازی که فردا منتشر خواهد شد، قابلیت کراس پلی به هر سه نسخه‌ی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی اضافه می‌شود و پس از آن بازیکنان می‌توانند با دوستان خود فارغ از کنسولی که در اختیار دارند، به تجربه بازی بپردازند. 

این موضوع Need for Speed Heat را به اولین بازی کراس پلی الکترونیک آرتز تبدیل می‌کند و بنابراین انتظار می‌رود که در آینده شاهد بازی‌های بیشتری از این شرکت با پشتیبانی از این قابلیت محبوب باشیم. پیش از این نیز بازی‌های بزرگی مانند فورتنایت و Call of Duty این قابلیت را به خود اضافه کرده‌اند و به همین دلیل تنها کمی زمان لازم است تا پای این قابلیت محبوب به سایر بازی‌های بزرگ نیز باز شود. 

از آن‌جایی که چندین ماه از انتشار بازی گذشته، طبیعی است که تعداد بازیکنان آن نسبت به ماه‌های اول عرضه، کمتر شده باشد و به همین دلیل اضافه شدن قابلیت کراس پلی می‌تواند به‌نوعی آزمایشی برای سازندگان باشد تا بعد‌ها در سایر بازی‌های خود آن را در روز‌های اول انتشار (که تعداد بازیکنان بسیار بیشتر است) در دسترس علاقه‌مندان قرار دهند.  

درکنار این مورد، تایید شده است که نسخه‌ی بعدی سری بازی‌های Need for Speed توسط استودیو کرایتریون گیمز ساخته خواهد شد و نسخه Heat آخرین تلاش استودیو گوست گیمز در ساخت بازی‌های این سری خواهد بود. 

بازی Need for Speed Heat هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی ‌سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

نظر شما در مورد اضافه شدن قابلیت کراس پلی به این بازی چیست؟ آیا این قابلیت را جزو ارکان اصلی بازی‌ها در نسل بعدی کنسول‌های خانگی می‌دانید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده