نویسنده: رضا اسکندری
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۳

شایعه: Far Cry 6 ماه آینده معرفی خواهد شد

بازی Far Cry 6 طبق اخبار و شایعات ماه‌های گذشته، در ۲۲ تیر (۱۲ ژوئیه) معرفی خواهد شد. نقشه‌ی این بازی در آمریکا نخواهد بود.

در آخرین اخبار بازی، طی شایعات و اخبار ماه‌های گذشته این‌گونه به‌نظر می‌رسد که بازی Far Cry 6 در ۲۲ تیر (۱۲ ژوئیه)، معرفی خواهد شد. یوبیسافت در ماه‌های گذشته بارها اعلام کرده است که قصد دارد پنج بازی بزرگ AAA، در سال جاری منتشر کند که یکی از آن‌ها ممکن است به‌دلیل انتشار ویروس کرونا (کووید ۱۹) با تأخیر عرضه شود. بازی Assassin’s Creed Valhalla، بازی Watch Dogs: Legion، بازی Rainbow Six Quarantine و بازی Gods and Monsters، چهار بازی تایید شده توسط یوبیسافت برای انتشار در سال جاری قلمداد می‌شوند. نام پنجمین بازی از این مجموعه هم‌چنان مشخص نیست ولی بااین‌حال باتوجه به شایعات ماه‌های گذشته، به احتمال فراوان، Far Cry 6، پنجمین بازی این مجموعه خواهد بود.

گزارش جدید رسانه‌ی Gamereactor احتمال درست بودن این موضوع را افزایش داده است. در این گزارش آمده است که بازی فارکرای ۶ قبل از ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین یا اردیبهشت ۱۳۹۹) منتشر خواهد شد و یوبیسافت قصد دارد که در رویداد خود که شبیه به رویداد E3 خواهد بود، این بازی را رسما معرفی کند. برگزاری این رویداد برای تاریخ ۲۲ تیر (۱۲ ژوئیه) برنامه‌ریزی شده است. نکته‌ی جالب این گزارش این است که برخلاف بازی Far Cry 5، این بازی در آمریکا جریان نخواهد داشت، اما اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. این موضوع که قسمت ششم بازی Far Cry برای کدام کنسول‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت، مشخص نیست ولی به احتمال فراوان این بازی یک بازی میان نسلی خواهد بود و درکنار نسل جدید کنسول‌های بازی، برای نسل هشتم نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. 

فراموش نکنید که این خبر هنوز تایید نشده است، پس به‌صورت یک شایعه‌ی قوی به آن نگاه کنید. خط زمانی گزارش‌ها و اخبار ماه‌های اخیر کاملا با این خبر در یک سو قرار می‌گیرند بنابراین احتمال تایید شدن این خبر توسط یوبیسافت، بسیار بالا خواهد بود. به‌هرحال در ماه آینده به‌صورت کامل صحت این خبر مشخص خواهد شد و تنها نیاز است که تا زمان برگزاری رویداد یوبیسافت صبر کنیم. درصورت انتشار خبر جدیدی از بازی Far Cry 6، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده