// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۵

زمان برگزاری جدید رویداد پلی استیشن 5 احتمالا فاش شده است [به‌روزرسانی: رسما تایید شد]

طبق اطلاعات فاش شده در توییچ، به‌نظر می‌رسد که زمان برگزاری جدید رویداد پلی ‌استیشن 5 احتمالا مشخص شده است.

به‌روزرسانی ساعت ۲۲:۳۰: سونی دقایقی پیش رسما این خبر را در صفحه رسمی پلی‌استیشن در توییتر تایید و اعلام کرد.

پس از آن که دیگر همه فکر می‌کردند زمان رویارویی با تمامی اطلاعات اصلی PS5 فرا رسیده است و گیمرها بالاخره می‌توانند بازی‌ها یا حتی شاید ظاهر این کنسول نسل نهمی را ببینند، اما با توجه به اعتراضات سراسری در آمریکا و چند کشور دیگر، چندین رویداد با محوریت بازی‌های ویدیویی عقب افتاده است. مهم‌ترینِ این رویدادها هم مشخصا به سونی تعلق داشت که تصمیم گرفت تا رونمایی از بازی‌های پلی‌استیشن 5 را تا مدت زمان نامشخصی به تعویق بیاندازد تا مطابق گفته‌ی تیم ریاست شرکت، مردم بتوانند به صداهای مهم‌تر گوش بدهند. اکنون اما طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که مشخص شده است که چه زمانی می‌توانید به تماشای تریلرهای چند بازی انحصاری و غیرانحصاری پلی ‌استیشن 5 بپردازید.

طبق اطلاعات فاش شده در توییچ، سونی ظاهرا زمان جدید برگزاری رویداد پلی‌استیشن 5 را مشخص کرده که براساس آن، راس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه، ۲۳ خرداد به وقت ایران (۱۱ ژوئن) ظاهرا این رویداد قرار است برگزار شود، اما تا به این لحظه رسما این تاریخ تایید یا تکذیب نشده است. شرکت ژاپنی به شکل رسمی نگفته است که در این نمایش ظاهر کنسول خود را نیز به تصویر می‌کشد ولی از آن‌جایی که مطابق گزارش‌ها طی چند روز آینده پروسه‌ی ساخت عمده‌ی این دستگاه در کارخانه‌ها کلید خواهد خورد، پربیراه نیست اگر فکر کنیم پلی ‌استیشن می‌خواهد از طرف خود و به بهترین شکل ممکن جلوه‌ی PS5 را نشان گیمرها دهد. مخصوصا اکنون که خطر لو رفتن اطلاعات گوناگون از شکل ظاهری دستگاه شدیدتر از قبل به نظر می‌رسد.

زمان احتمالی جدید رویداد پلی استیشن 5

براساس گفته‌ی چند ژورنالیست دنیای بازی‌های ویدیویی همچون الانا پیرس، برنامه‌ی سونی با مدت‌زمانی حدودا ۷۵ دقیقه‌ای و در فرمی تا جای ممکن شبیه‌شده به برگزاری حقیقی یک کنفرانس حضوری ارائه خواهد شد.

شما بیشتر از هر بازی دیگر برای مواجهه با کدام اثر معرفی‌نشده در این رویداد انتظار می‌کشید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده