نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

مذاکره ویکوتوریا ماهونی برای کارگردانی فیلم Kill Them All

ویکتوریا ماهونی، کارگردان واحد دوم فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker، در حال مذاکره با پارامونت برای کارگردانی فیلم Kill Them All است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز در حال ساخت اقتباسی از رمان گرافیکی Kill Them All است و کارگردان این پروژه مشخص شده است. ویکتوریا ماهونی که بیشتر برای حضور به‌عنوان کارگردان واحد دوم فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) شناخته می‌شود، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با پارامونت برای کارگردانی این فیلم است. فیلم Kill Them All اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر کایل استارکس است که پارامونت حق ساخت فیلمی براساس آن را خریداری کرده است. ماهونی پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Yelling to the Sky را در سال ۲۰۱۲ بر عهده داشته است.

همچنین ماهونی سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال You (شما) و سریال Lovecraft Country (لاوکرفت کانتری) را نیز در کارنامه خود دارد. آندره نمک و جاش اپلبام، با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Mission: Impossible — Ghost Protocol (مأموریت: غیرممکن - پروتکل شبح) و فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجا) را در کارنامه دارند، به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند و جیمز کوین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Kill Them All را بر عهده گرفته است. فیلم Kill Them All به یک نامه عاشقانه برای فیلم‌های اکشن دهه ۹۰ میلادی توصیف شده که داستان یک قاتل که بهش خیانت شده و یک پلیس سابق و خونسرد را دنبال می‌کند که قرار است اربابان جرم و جنایت را نابود کنند. آن‌ها برای رسیدن به دشمن اصلی خود در میامی باید با قاتلان، اساسین‌ها، کارفرمایان سابق همکاری کنند یا آن‌ها را از میان بردارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده