نویسنده: حسین صدری
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

طراح بازی Devil May Cry 5 برای کار روی یک پروژه نقش آفرینی اکشن به اسکوئر انیکس ملحق شد

اسکوئر انیکس خبر داده که آن‌ها یکی از مهم‌ترین طراحان بازی شرکت کپکام را به استخدام در آورده‌ است تا روی یک بازی نقش‌آفرینی اکشن کار کند.

به‌تازگی مشخص شده که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) توانسته یکی از اعضای کپکام (Capcom) به نام ریوتا سوزوکی را به استخدام خود در آورد. سوزوکی که یکی از مهم‌ترین اعضای کپکام بود و روی بازی‌هایی چون Dragon’s Dogma و بازی Devil May Cry 5 کار کرده بود، قرار است در اسکوئر انیکس روی یک بازی نقش‌آفرینی AAA کار کند. ریوتا سوزوکی در در بازی Dragon’s Dogma و بازی DMC 5 نقش دیزاینر (طراح بازی) داشت و در بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen نقش لید دیزاینر (طراح ارشد) را ایفا کرد. او حالا قرار است در بازی جدیدی که توسط اسکوئر انیکس ساخته می‌شود، کارگردانی نبردها (Battle Director) را بر عهده بگیرد.

در مصاحبه‌ای که توسط اسکوئر انیکس منتشر شد، او پروژه‌ی خود را با دیگر بازی‌های نقش‌آفرینی‌ای که توسط اسکوئر انیکس ساخته و منتشر شده‌اند مقایسه کرد. به گفته‌ی او، این شرکت در گذشته به ساختن بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی و دستورمحور شناخته می‌شد اما آن‌ها اکنون تصمیم گرفته‌اند به سمتی بروند که المان‌های اکشن در بازی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. می‌توان به‌عنوان یکی از مثال‌های بارز این مسئله، به بازی Final Fantasy 7 Remake اشاره کرد که چندی پیش روانه‌ی بازار شد. به همین خاطر هم سوزوکی در صحبت‌هایش از تجربه‌هایی که در کپکام روی بازی‌های اکشن داشته، ابراز خوشحالی کرد و گفت این تجربه‌ها او را برای آنچه اکنون در اسکوئر انیکس مشغول کار روی آن است، آماده‌تر کرده‌اند.

درحالی‌که در این مصاحبه هیچ خبری از تاریخ عرضه‌ی احتمالی برای این بازی نبود، می‌توان حدس زد که این بازی به احتمال فراوان برای کنسول‌های نسل بعدی ساخته می‌شود. چرا که طبق فهرست موقعیت‌های شغلی موردنیاز شرکت اسکوئر انیکس، آن‌ها می‌خواستند برای کار روی «یک بازی اکشن» برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیرو استخدام کنند. به همین‌خاطر ممکن است این استخدام نیرو، به پروژه‌ای که سوزوکی درباره‌ی آن حرف می‌زند مرتبط باشد. هنوز اطلاعاتی از این پروژه در دست نیست اما به‌محض منتشر شدن اخبار بیشتر، می‌توانید آن‌ها را در زومجی بخوانید. شما می‌توانید متن کامل این مصاحبه را که از زبان ژاپنی به انگلیسی ترجمه شده، از طریق این لینک مطالعه کنید.

نظر شما درباره‌ی این پروژه چیست؟ آیا برای تجربه‌ی یک اکشن-نقش‌آفرینی تازه با سبک‌وسیاق اسکوئر انیکس و چاشنی کپکام آماده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده