نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

باندل Cyberpunk 2077 کنسول ایکس باکس وان ایکس پیغام مخفی جالبی به همراه دارد

خریداران باندل مخصوص ایکس‌باکس وان ایکس به کمک نور فرابنفش پیغام مخصوصی از استودیو CD Projekt Red را روی بدنه‌ی کنسول پیدا کرده‌اند.

به‌تازگی باندل مخصوص کنسول ایکس باکس وان ایکس با طرح بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) عرضه شده است؛ باندلی که درکنار ظاهر زیبا و جذاب خود، پیغام متفاوتی هم روی بدنه‌ی آن به چشم می‌خورد و خریداران کنسول برای دیدن این پیغام به‌سراغ روش جالبی رفته‌اند.

بعضی از خریداران این باندل پس از بررسی بدنه‌ی کنسول، به عبارت‌های عجیبی روی آن برخورد کردند که شامل چهار کلمه می‌شود و حرف اول هر کلمه هم پررنگ شده است:

Uniform

Victor

Mike

Echo

باندل ایکس باکس وان ایکس Cyberpunk 2077

اگر این حروف پررنگ را درکنار یکدیگر قرار دهیم، عبارت UVME به‌دست می‌آید؛ عبارتی که افرادی مثل Eversmans037 در ردیت متوجه شدند منظور از آن «Ultraviolet Me» است و بنابراین به‌سراغ استفاده از نور فرابنفش روی بدنه‌ی کنسول رفتند، و درنهایت به جملات جالبی برخورد کردند که عبارت‌اند از پیغام تشکر به ۱۵ زبان مختلف؛ پیامی زیبا از طرف سازندگان بازی در استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) که از خریداران این باندل و طرفداران بازی تشکر کرده‌اند.

تشکر سی دی پراجکت رد از خریداران سایبرپانک 2077

بازی سایبرپانک 2077 در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و در زمان عرضه از زبان‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد که روی بدنه‌ی کنسول هم شاهد آن‌ها هستیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده