// یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تصویر احتمالی کارت گرافیک GeForce RTX 3080 فاش شد

اخیرا تصویری منتشر شده‌ است که ادعا می‌شود مربوط به کارت گرافیک GeForce RTX 3080 شرکت انویدیا است که هنوز معرفی نشده است.

طبق جدیدترین اخبار سخت افزار، کاربران وب‌سایت Chiphell تصویری را منتشر کرده‌اند که گفته می‌شود نمونه اولیه کارت گرافیک GeForce RTX 3080 شرکت انویدیا است. در این تصویر که می‌توانید در زیر مشاهده کنید، یک سیستم خنک‌کننده کاملا متفاوت از نسخه‌های قبلی کارت‌های انویدیا دیده می‌شود که در آن شاهد وجود یک عدد فن در جلو و یک عدد فن در عقب این کارت گرافیک هستیم.

GeForce RTX 3080

در این کارت یک هیت سینک یا سینی حرارتی بزرگ دیده می‌شود که شکلی شبیه به حرف V انگلیسی روی کارت ایجاد کرده است. دو عدد فنی هم که در طرفین کارت قرار داده شده‌اند، باعث انتقال جریان هوا در دو سمت متفاوت می‌شوند. روی قاب اطراف فن‌ها هم نوعی پوشش نایلونی چسبانده شده است که اگرچه به‌رنگ آبی است، اما باید بدانید که قاب زیر آن در حقیقت نقره‌ای است.

در نظر داشته باشید که هنوز مدت‌زمان زیادی تا معرفی رسمی این کارت باقی مانده است و این تصویر می‌تواند نمونه‌ای جعلی باشد. از این‌رو تا زمان معرفی رسمی توسط شرکت Nvidia، این خبر را شایعه در نظر بگیرید.


منبع KitGuru
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده