نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

فیلم بعدی کارگردان Midsommar یک فیلم کمدی کابوس با مدت زمان ۴ ساعت خواهد بود

آری استر، کارگردان فیلم Midsommar در مصاحبه جدید خود گفت که فیلم جدیدش قرار است یک فیلم ۴ ساعته و کمدی کابوس باشد.

پس از موفقیت فیلم Hereditary (موروثی) و فیلم Midsommar (میدسمار)، حال طرفداران آری استر و فیلم‌های ترسناک در انتظار پروژه بعدی وی هستند که او سال گذشته فاش کرد که فیلم بعدی وی ممکن است یک فیلم کمدی کابوس باشد، اما او هنوز به ساخت فیلم‌های ترسناک نیز ادامه خواهد داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از پروژه بعدی آری استر منتشر شده است. در مصاحبه با UC Santa Barbara's Associated Students Program Board، استر اطلاعات جدیدی از پروژه‌های آینده خود را به اشتراک گذاشته که براساس آن، او فاش کرد که در حال کار روی یک فیلم کمدی کابوس است که اخیرا پیش نویس جدید فیلمنامه این فیلم را به پایان رسانده است.

او در ادامه گفت در حال حاضر می‌داند که این فیلم قرار است یک فیلم با مدت زمان ۴ ساعت و با درجه سنی بالای ۱۷ سال باشد، اما هنوز در حال کار روی جزئیات فیلم است. درحالی‌که در این مصاحبه استر از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرد و مدت زمان رسمی و دقیق فیلم نیز مشخص نیست، اما او در آثار قبلی خود نیز نشان داده که علاقه زیادی به ساخت فیلم‌های طولانی دارد. فیلم Hereditary اولین فیلم سینمایی استر بود که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و مدت زمان این فیلم ترسناک ۲ ساعت و ۷ دقیقه بوده است. وی سپس فیلم Midsommar را کارگردانی کرد که مدت زمان نسخه اکران این فیلم ۲ ساعت و ۲۸ دقیقه بود، اما در ادامه نسخه کارگردان این فیلم با مدت زمان ۲ ساعت و ۵۱ دقیقه منتشر شد.

فیلم کمدی ترسناک یکی از پروژه‌های آینده آری استر است، اما او اطلاعاتی از دیگر پروژه‌های خود به اشتراک نگذاشته و تنها اشاره کرده که او ایده ساخت یک فیلم ترسناک دیگر را نیز دارد که احتمالا پس از پروژه کمدی ترسناک که اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست، به سراغ این فیلم خواهد رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده