// شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

بررسی بازی Command and Conquer Remastered Collection از دید سایت‌های معتبر دنیا

اخیرا بازی Command and Conquer Remastered Collection عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان کسب کند.

اولین نسخه از مجموعه Command and Conquer در سال ۱۹۹۵ عرضه شد و الکترونیک آرتز به‌واسطه‌ی این بازی توانست مخاطبان زیادی را به سبک استراتژی همزمانی روی کامپیوتر جذب کند. همچنین یک سال بعد هم بازی Command and Conquer: Red Allert عرضه شد که روند موفقیت نسخه اول را ادامه داد. چند سالی است که نسخه جدیدی از این مجموعه روی کامپیوتر عرضه نشده است و کاربران و علاقه‌مندان به سبک استراتژی، خواهان کسب تجربه‌ای جدید در مجموعه Command and Conquer هستند.

بااین‌حال، الکترونیک آرتز نسخه ریمستر کالکشن این مجموعه را برای کاربران درنظر گرفته بود و دیروز هم بازی Command and Conquer Remastered Collection را عرضه کرد. بااینکه شاهد نسخه جدیدی از مجموعه محبوب Command and Conquer نیستیم، اما در نسخه کالکشن و ریمستر شده این بازی، نسخه اول و Red Allert با تمام بسته‌های الحاقی آن‌ها قرار داده شده است. ازاین‌رو کاربران قدیمی به‌خوبی می‌توانند خاطرات خود را زنده کنند و این دو بازی هیجان‌انگیز و موفق در سبک استراتژی را گرافیکی بهتر روی رزولوشن 4K تجربه کنند. 

همچنین با عرضه Command and Conquer Remastered Collection، شاهد بازخوردهای خوب این بازی از سوی منتقدان بازی‌های ویدیویی هستیم که در ادامه نگاهی به بعضی از نظرات این کالکشن خواهیم انداخت. 

Command and Conquer Remastered Collection

  • سازنده: استودیو Petroglyph
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • سبک: استراتژی همزمانی
  • پلتفرم: کامپیوتر

Command and Conquer Remastered Collection

وی‌جی‌۲۴۷: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

این یک ریمستر برنده است و امیدواریم زیربنایی برای نسخه‌های جدید باشد. بااینکه کمبود و کاستی‌های جزئی به چشم می‌خورد، اما با یک بازی قدیمی و کلاسیک طرف هستیم که در گذشته عرضه شده است. ازاین‌رو باید آن را قبول کنید. در حال حاضر، این یک نسخه تقریبا بی عیب و نقص است، اما بعضی از موارد مثل رابط کاربری، طراحی‌های قدیمی را می‌بینیم که شاید همه کاربرها نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. 

یواس گیمر: ۹۰ از ۱۰۰

بازی Command and Conquer Remastered Collection تمامی محتویات ممکن و موجود در نسخه اول و Red Allert را در خود جای داده است و ارائه آن‌ها با ظاهری مدرن و جدید، سبب شده تا کاربران تجربه‌ای غنی و ارزشمند را کسب کنند که به ریشه‌های خود هم وفادار است. این یک Command & Conquer واقعی است و صرفا یک ریمستر ساده به‌حساب نمی‌آید، بلکه می‌خواهید آن را برای سال‌های متوالی به یاد داشته باشید.

ویندوز سنترال ۹۰ از ۱۰۰

الکترونیک آرتز و Petroglyph Games یک کالکشن خارق‌العاده را برای هواداران این مجموعه و بازی‌های استراتژی همزمانی خلق کرده‌اند. 

دوال‌شاکرز: ۸۰ از ۱۰۰

Command and Conquer Remastered Collection سطح کیفیت بازی‌های ریمستر را بالا برده است. این بهترین راه برای تجربه‌ی بازی‌های کلاسیک پس از سال‌ها عرضه است.

هاردکور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

Command & Conquer پس از گذشت یک دهه با محتویاتی در خور به‌سراغ کاربران آمد. با قرار گرفتن دو نسخه از بهترین بازی‌های استراتژی همزمانی در یک باندل، کالکشن Command and Conquer جدی‌ترین و بهترین گزینه برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند وارد این سبک شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده