نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

Command & Conquer Remastered Collection با انتشار تریلری راهی بازار شد

Command & Conquer Remastered Collection هم‌اکنون روی استیم و اوریجین در دسترس قرار گرفته و تریلر هنگام عرضه‌ی آن تغییراتی را که در این نسخه اعمال شده‌اند نمایش می‌دهد.

نسخه‌ی ریمستر شده‌ی مجموعه بازی Command & Conquer امروز برای پی سی عرضه شد و تریلر جدیدی هم به مناسبت عرضه‌ی آن منتشر شد. این تریلر به‌خوبی به بازیکنان و طرفداران نشان می‌دهد در این نسخه دقیقا چه تغییراتی اعمال شده و چه چیزهایی قرار است تجربه‌ی آن‌ها را در این مجموعه بازی‌ها نسبت به قبل تغییر دهد.

این مجموعه، در واقع شامل دو بازی است. نخستین بازی، نسخه‌ی اولیه و اصلی Command & Conquer است و بازی دوم Command & Conquer: Red Alert نام دارد. گفتنی است که تمامی بسته‌های الحاقی و محتویاتی که تاکنون برای این دو بازی عرضه شده است در این نسخه نیز وجود دارد و حتی چیزهای تازه‌ای هم به آن‌ها افزوده شده است. این مجموعه‌ی ریمستر شده برای نخستین بار در نوامبر سال ۲۰۱۸ معرفی شد و هم‌اکنون می‌توانید آن را روی استیم و اوریجین تجربه کنید. همچنین تریلر بازی در ادامه قرار گرفته که می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در این تریلر می‌توانید ویژگی‌های این نسخه‌ی ریمستر شده را ببینید. رزولوشن بازی‌ها این‌بار به 4K رسیده و این امکان هم برایتان فراهم است که به رزولوشن نسخه‌های قدیمی تغییر دهید و بازی‌ها را با گرافیک قدیمی تجربه کنید. بیشتر از ۱۰۰ ماموریت در این بازی منتظر شما است و بخش چندنفره‌ی آن هم به‌طور کامل از نو بازسازی شده است. در این مجموعه همچنین بیش از ۷ ساعت موسیقی ریمستر شده وجود دارد که فرانک کلِپَکی آن‌ها را نوشته است.

تریلر در ادامه به برخی از دیگر ویژگی‌های بازی می‌پردازد. ویژگی‌هایی چون سایدبارهای پیشرفته، یک ادیتور تازه برای طراحی نقشه‌ها، پشتیبانی از مادها، کلیدهای میان‌بر با قابلیت شخصی‌سازی و سایر موارد. این دو بازی در گذشته محبوبیت بسیار زیادی نزد گیمرها داشتند و حالا این مجموعه تصمیم گرفته این خاطرات را زنده کند. نسخه‌ی اصلی بازی Command & Conquer در سال ۱۹۹۵ راهی بازار شد و نسخه‌ی بعدی یعنی بازی Red Alert در سال ۱۹۹۶ به دست طرفداران رسید. این بازی‌ها آنقدر قدیمی و محبوب هستند که باعث شوند کسانی‌که در موقع عرضه‌شان آن‌ها را بازی کرده بودند و حالا نسخه‌ی ریمستر را تجربه می‌کنند، به اندازه‌ی کافی احساس پیری کنند! مجموعه‌ی ریمستر شده‌ی بازی‌های Command & Conquer هم‌اکنون روی استیم و اوریجین قابل خریداری هستند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این مجموعه‌ی ریمستر شده چیست؟ با نسخه‌های قدیمی سری Command & Conquer چه خاطراتی دارید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده