// شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

ویدیوی جدید Desperados 3 نمونه‌های مینیاتوری این بازی را نشان می‌دهد

ویدیویی جدید از بازی Desperados III منتشر شده است که نمونه‌های مینیاتوری این بازی را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Desperados 3، شرکت THQ Nordic ویدیویی از این بازی منتشر کرده است که در آن شاهد نمونه‌های مینیاتوری شخصیت‌ها و محیط این بازی استراتژی هستیم. این ویدیو که توسط گروه Clemens Wirth ساخته شده است، به زیبایی مدل‌های بازی را در قالب مجسمه‌های مینیاتوری در محیط بازی نشان می‌دهد و در نوع خود جالب و جذاب است. می‌توانید این ویدیو را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Desperados III پیش‌تر و در جریان رویداد GamesCom 2018 توسط شرکت THQ Nordic معرفی شد. این جدیدترین نسخه از مجموعه Desperados است که پس از بازی Desperados II: Cooper’s Revenge که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، ساخته می‌شود. البته یک نسخه فرعی هم به‌نام Helldorado در سال ۲۰۰۷ از این مجموعه منتشر شد. داستان بازی Desperados III به قبل از داستان نسخه اول برمی‌گردد.

طبق توضیحاتی که در فروشگاه استیم از این بازی نوشته شده است، Desperados III یک بازی داستان محور است که در سبک استراتژی تاکتیکال و مخفی‌ کاری ساخته شده است و شما را به دنیای غرب وحشی می‌برد. در این بازی شما کنترل تیمی را برعهده دارید که توسط جان کوپر هدایت می‌شود. در مورد ویدیوی بالا هم در نظر داشته باشید که به‌صورت کاملا دست‌ساز تهیه شده است و می‌توانید نحوه ساخت آن را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

پیش‌تر در زومجی تریلر تعاملی این بازی را نیز تماشا کردید. تاریخ انتشار بازی Desperados III برابر است با ۱۶ ماه ژوئن (۲۷ خرداد ماه) که قرار است برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده