// شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Gris؛ اثری فراموش نشدنی

بازی موبایل Gris یک بازی هنری بسیار جذاب است که شما را در قالب شخصیت دختری قرار می‌دهد که در رویا‌های خود ماجراجویی می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

مقاله‌های مرتبط:

بیشتر استودیوهای بازی‌سازی به دنبال ساخت آثاری می‌روند که بتواند ازطریق اکشن زیاد و گرافیک‌های جذاب مخاطب‌ها را به سمت خود کشانده و از این راه بتوانند کسب درآمد خوبی را داشته باشند. این موضوع در بازی‌های موبایل کاملا مشهود است و بیشتر بازی‌های موبایلی خرید‌های درون برنامه همراه خود دارند. درکنار این استودیوها بعضی تیم‌های بسیار خلاقی وجود دارند که با به‌تصویر کشیدن یک دنیای فانتزی شما را به فکر فرو می‌برند. در این معرفی به سراغ یکی از همین آثار می‌رویم که اینکار را به نحو احسن انجام داده است. با معرفی بازی Gris همراه ما در زومجی باشید.

Gris

در بازی اندروید و آیفون Gris شما نقش دختری را بر عهده دارید که درگیر مسائل احساسی در خود است. در بازی هیچ‌گونه دیالوگی را نخواهید شنید ولی این باعث نمی‌شود که روایتی را شاهد نباشید و درواقع باید خودتان داستان آن را متوجه بشوید. در طی روایت بازی شاهد نمادهای بسیار زیادی هستید که هرکدام تفسیر مخصوص به خود را دارند که درکنار موسیقی بی‌نظیر آن جلوی دیگری می‌‌‌‌گیرد. در ابتدای بازی شما شاهد دموی کوتاه از شخصیت اصلی بازی هستید و پس اتمام کنترل آن در اختیار می‌گیرید. بازی روند آرام و در عین حال ساده‌ای را دارد و با پازل‌های معمولی‌ کار شده تمام تلاش خود را بر نحوه‌ی روایت بازی گذاشته است.

البته این پازل‌ها منجر به تجربه و گرفتن یک سری مهارت‌هایی می‌شود که در ادامه مسیر به آن‌ها احتیاج خواهید داشت. شنل شخصیت گریس یکی از المان‌های مهم و کاربردی در روند بازی است که به‌نوعی در همه‌ی قسمت‌های محیط به کار می‌آید. به‌طور کلی بازی از نظر محتوا چیزی کم ندارد و گیمر را هرچند با معما‌های ساده خسته نمی‌کند.

در طی روایت بازی شاهد نمادهای بسیار زیادی هستید که هرکدام تفسیر مخصوص به خود را دارند

مقاله‌های مرتبط:

گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و در مجموع به حرکت در آوردن کاراکتر به دو طرف و پرش آن ختم می‌شود. همان‌طور که اشاره شد شنل کاراکتر اصلی بازی یکی از المان‌های اصلی در روند گیم‌پلی بازی است. به‌عنوان مثال، در بخش‌هایی از بازی شنل مانند یک جسم سخت و گاهی نیز نرم عمل می‌کند که بتوانید در آب به سرعت شنا کنید.

معماهای درون بازی ساده هستند و فقط با کمی دقت می‌توانید به سرعت آن‌ها را حل کنید. در این اثر یک سری چالش‌هایی وجود دارند که باید آن‌ها را بگذارنید که گاهی نیز هیجان خاصی را به شما منتقل می‌کند. مثلا در جایی از بازی به‌طور ناگهانی یک هیولایی به سمت شما حمله و باید از آن دوری کنید که چالش خاص خود را دارد. در زمینه گیم‌پلی استودیوی سازنده بازی توانسته با کم‌ترین درگیری‌ها روند خوبی را برای مخاطب محیا کند.

Gris

Game of Thrones

اصلی‌ترین بخش این بازی بدون هیچ شکی طراحی بصری و هنری بازی است که آن را به یک اثر کم‌نظیر در بازی‌های چند سال اخیر تبدیل کرده است. در جای جای بازی شاهد نمادهایی از روح و جسم شخصیت اصلی بازی هستید و اگر به خوبی به آن‌ها دقت کنید متوجه برخی از آن‌ها می‌شوید. در پشت این طراحی بی‌نقص بازی فردی به آن کونارد روزت قرار دارد که بخش طراحی هنری بازی و همینطور کارگردانی بازی را بر عهده گرفته است. 

درکنار گرافیک آن مورد دیگری که بازی را در نوع خود بازهم کم‌نظیر می‌کند موسیقی نواخته شده توسط برلینیست است که در همه قسمت‌های بازی همراه شما شده و حس فوق‌ العاده‌ای را به مخاطب القا می‌کند. در مجموع بازی در حیطه طراحی گرافیک و موسیقی به بهترین شکل ممکن عمل کرده و نمی‌توان از آن ایرادی گرفت. استودیوی بازی‌سازی Nomada Studio که Gris اولین ساخته‌ی آن‌ها است به خوبی توانسته گیمر‌ها را بدون درگیری‌های عجیب و غریب و داشتن یک گیم‌ساده در پس طراحی هنری بسیار جذاب به سمت خود جذب کند.

توصیه می‌شود بدون درنظرگرفتن سبک مورد علاقه خود برای چند ساعت نیز شده به تجربه این بازی بپردازید و کمی از بازی‌های شلوغ دیگر فاصله بگیرید. بازی Gris در ابتدا برای پی ‌سی و کنسول‌های نسل هشتم منتشر و بعد نیز برای اندروید و آیفون عرضه شد و شما می‌توانید مثل همیشه ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و تجربه آن لذت ببرید. برای دانلود بازی Gris برای اندروید از پایین اقدام کنید

دانلود بازی Gris

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت ایفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.

برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده