نویسنده: مرتضی بحرینی
// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

معرفی بازی موبایل Mr Pumpkin 2

Mr Pumpkin 2 یا به عبارت فارسی، آقای کدو تنبل 2 یک بازی اندروید جدید و سرگرم کننده‌ از استودیوی خلاق Lilith Games است که باتوجه‌به گیم پلی و ژانر آن، برای افرادی توسعه داده شده است که دوست دارند فکر و ذهن خود را با پازل‌های جذاب و خاص به چالش بکشانند و از اینکار لذت بالایی را به دست می‌آورند.

بازی‌های اندرویدی دارای سبک و سیاق مختلفی هستند که به‌لطف دسته‌بندی‌های مختلف هر مارکت کاربران می‌توانند به دلخواه، ژانر مورد علاقه خود را دنبال کرده و در میان انبوهی از بازی‌ها به جست و جو و کاوش نپردازند اما گاهی وقت‌ها باید از عادت همیشگی خود خارج شد و مواردی را تجربه کرد که تاکنون سراغ آن‌ها نرفته‌ایم. بازی اندروید سرگرم کننده Mr Pumpkin 2 با داشتن گیم پلی فکری پازلی و داستانی منحصر‌به‌فرد، می‌تواند هر کسی را جذب خود کرده و درنهایت برای مدت‌ها سرگرمی خوبی را فراهم کند. فرقی نمی‌کند طرفدار چه ژانری باشید، مهم این است که آقای کدو تنبل 2 به شکلی توسعه داده شده تا افراد با سلایق مختلف را بتواند جذب و سرگرم کند.

این بازی توسط توسعه‌دهندگانی از استودیوی Lilith Games طراحی و برای علاقه‌مندان به سبک پازلی در پلی استور منتشر شده است. شرکت سازنده، بازی را تنها برای اندروید طراحی نکرده و آن را برای علاقه‌مندان در اپل استور نیز ارائه کرده است تا افراد با هر دو سیستم‌عامل بتوانند تجربه‌ای تازه را از گیم پلی فکری بازی به دست آورند.

معرفی بازی موبایل Mr Pumpkin 2

همان‌طور که گفتیم بازی جدید Mr Pumpkin 2 از داستانی پازلی - معمایی بهره‌مند است یعنی بازیکنان باید برای پیش برد داستان پازل‌هایی را حل کنند که برخی از آن‌ها کمی پیچیده هستند و باعث می‌شوند تا فکر و ذهن بازیکن به کار افتاده و به چالش کشیده شود. داستان بازی باعث خواهد شد تا سفری به یکی از شهرهای کشور هنگ کنگ داشته باشیم، Kowloon Walled مقصد نهایی خواهد بود، شهری که به‌گفته طراحان بازی، پرجمعیت ترین روی سیاره زمین بود! شاید باور این موضوع برای هر کسی که اهل حساب و کتاب است سخت باشد که پنجاه هزار نفر در منطقه‌ای به وسعت یک بلوک شهری زندگی، کار و روزگار خود را سپری می‌کردند. شبکه‌ای از سیستم‌های حمل‌و‌نقل نه چندان جالب اما کارآمد، گذرگاه ها و ساختمان های شهر را به هم وصل می‌کرد. بنابر دلایلی در سال ۱۹۹۳ این شهر تخریب شد! شاید به‌دلیل خود مختاری و فسادهایی که در آن منطقه رواج داشت دولت هنگ کنگ این تصمیم را اتخاذ کرد.

حال و پس از گذشتن قرن‌ها از این روایت، شما به‌عنوان Mr Pumpkin وارد داستان خواهید شد، شخصیتی که به مانند یک کاراگاه عمل کرده و برای رسیدن به هدف نهایی خود باید بتواند معماهای این شهر را حل کند. برای پیش بردن بازی نیاز است تا کمی دقت خود را بالا برده و به محیط اطراف بیش تر دقت کنید، چرا که ممکن است وسیله‌ی مورد نظرتان جلوی چشمانتان باشد و شما آن را نبینید!

معرفی بازی موبایل Mr Pumpkin 2

معرفی بازی موبایل Mr Pumpkin 2

اگر زبان انگلیسی خیلی خوب بلد نیستید باتوجه‌به کلمات دیالوگ و جست‌وجو در کیف و مکان ها مراحل را پیش ببرید!

نکته ای که پس از گذراندن چند صحنه از بازی به آن رسیدم آن است که آشنا بودن بازیکنان به زبان انگلیسی می‌تواند در حل کردن معماها و پیشبردن سریع‌تر داستان کمک حالشان باشد. این موضوع را زمانی متوجه شدم که در هر صحنه باید با افراد، صحبت کنیم و از آن‌ها برای ادامه کار راهنمایی بگیریم و گاهی وقت‌ها هم باید آنچه که نیاز دارند را برایشان فراهم کنیم تا نیازتان را برطرف کنند و بتوانید به ادامه داستان بپردازید.

کیفی قهوه ای شکل وجود دارد که Mr Pumpkin می‌تواند هرآنچه از هر کجا به دست می آورد را در آن قرار دهد تا در زمان و مکان مناسب از آن‌ها استفاده کند و کاربران را به قسمت جدیدی منتقل کند. پازل‌ها و معماهایی که در گیم پلی قرار داده شده‌اند بسیار هوشمندانه و جذاب هستند و به شکلی طراحی شده‌اند تا فکر و ذهن کاربران را به چالش کشیده و موجب تقویت حافظه شوند. گفتنی است که برای بعضی از معماها توضیحات علمی نیز داده شده است. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که; در بعضی صحنه ها جواب یک پازل در حل معمای دیگری خواهد بود و باید به این موضوع دقت کنید و پس از حل یک پازل سریع از آن عبور نکنید.

معرفی بازی موبایل Mr Pumpkin 2

معرفی بازی موبایل Mr Pumpkin 2

از گیم پلی سرگرم کننده بازی بگذریم، به سراغ طراحی و گرافیک آن خواهیم رفت. صحنه با جزئیات خوبی طراحی شده‌اند و می‌توان خصوصیات بسیاری را در هر صحنه مشاهده کرد. گرافیک بازی به‌صورت انیمیشن های ژاپنی، جذاب و چشم نواز توسعه داده شده تا بتواند افراد با سلیقه های مختلف را به خود جذب کند. کنترلرها به خوبی طراحی شده‌اند و بدون ذره‌ای آزار و اذیت، قادر هستند شما را تا آخرین مرحله همراهی کنند.

دانلود بازی Mr Pumpkin 2

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده