نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

زمان شروع دوباره فیلمبرداری سریال WandaVision مشخص شده است

باتوجه‌به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، به‌زودی مراحل فیلم‌برداری بخش‌های باقی مانده سریال WandaVision آغاز خواهد شد.

اگرچه تصور می‌شد مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال WandaVision (وانداویژن) در اسفند سال گذشته به پایان رسیده، اما درواقع هنوز بخش‌هایی از فیلم‌برداری این سریال باقی مانده است که باتوجه‌به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، فیلم‌برداری این بخش‌ها به زمان دیگری موکول شد و حال امیدها برای شروع پخش این سریال در طول سال ۲۰۲۰ بسیار کمرنگ شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان احتمالی شروع دوباره فیلم‌برداری سریال وانداویژن مشخص شده است. باتوجه‌به اطلاعیه Tampa Bay Comic Convention، حضور پل بتانی، بازیگر نقش ویژن که قرار بود در این مراسم حضور داشته باشد، لغو شده و دلیل آن نیز حضور وی در پشت صحنه فیلم‌برداری سریال WandaVision عنوان شده است. بتانی باتوجه‌به تعهدی که دارد، در ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) باید در پشت صحنه این سریال از دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. این بیانیه تایید می‌کند:

ما سرانجام پیامی از نماینده پل بتانی دریافت کردیم و متاسفانه پل امسال مجبور شد حضورش را در TBCC به‌دلیل فراخواندن دیزنی برای فیلم‌برداری سریال WandaVision در ماه ژوئیه در لس آنجلس، لغو کند. ما به‌دنبال اضافه کردن مهمان‌های جدیدی هستیم.

سریال WandaVision 

فیلم‌برداری سریال WandaVision در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا در حال انجام بود و باتوجه‌به‌گفته TBCC، بخش‌های باقی مانده قرار است در لس آنجلس فیلم‌برداری شوند که اطلاعاتی از جزئیات آن در دسترس نیست. الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، پل بتانی در نقش ویژن، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان در نقش همسایه ویژن و واندا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در حال حاضر پخش سریال WandaVision که در ۶ قسمت تولید شده، از ماه ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر یا دی ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد، اما احتمال تأخیر وجود دارد. جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Black Widow (بلک ویدو)، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (بویز)، بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده