// جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Slay the Spire برای آیفون منتشر می‌شود

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره نسخه iOS بازی Slay the Spire تایید شد و قرار است تاریخ انتشار دقیق آن فردا اعلام شود.

بازی Slay the Spire یکی از آثار محبوبی است که در سبک Deck Building توسط استودیو Mega Crit Games ساخته شده است و در اوایل سال ۲۰۱۹ برای پی سی و پس از مدتی هم برای کنسول‌ها منتشر شد. از همان زمان بسیاری از افراد آرزوی این را داشتند که بتوانند این بازی را روی گوشی‌های موبایل هم تجربه کنند؛ آرزویی که حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، برای سیستم‌عامل iOS به تحقق رسیده است.

بازی Slay the Spire

درست متوجه شدید، بازی Slay the Spire قرار است به‌زودی برای iOS منتشر شود. طبق گفته استودیوی سازنده، نسخه اندروید هم در دست ساخت قرار دارد و احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد. استودیو Mega Crit Games قرار است فردا مورخ ۶ ماه ژوئن (۱۷ خرداد ماه) تاریخ انتشار دقیق این نسخه را اعلام کند. نسخه iOS بازی Slay the Spire قرار است به‌قیمت ۹.۹۹ دلار و به‌صورت کامل (از نظر محتوا) عرضه شود؛ اگرچه طبیعتا خبری از قابلیت ماد نخواهد بود.

با درنظر گرفتن این نکته که قیمت نسخه پی‌سی و کنسولی بازی ۲۴.۹۹ دلار است، نسخه iOS یک خرید ارزان‌تر و جذاب‌تر خواهد بود. در حال حاضر این بازی برای پی‌ سی، ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده