// جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تریلر تعاملی بازی Desperados 3 حالت‌های مختلف تجربه بازی را نشان می‌دهد

شرکت THQ Nordic به‌تازگی تریلر تعاملی جدیدی را از بازی Desperados 3 منتشر کرده که در آن می‌توانید انتخاب‌های مختلفی برای نمایش گیم‌پلی داشته باشید.

بازی Desperados 3 در تاریخ ۲۷ خرداد ماه (۱۶ ژوئن) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. در جریان این بازی استراتژی با نبردهای تاکتیکی بازیکنان می‌توانند شیوه‌ی بازی کردن خود را انتخاب کنند. به‌عبارتی می‌توانید یک محیط را به‌صورت مخفی‌کاری پاکسازی کنید یا اینکه از همان ابتدا آشوب به‌پا کنید. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت THQ Nordic، ناشر بازی Desperados III، تریلر جدیدی را از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده است. درواقع تریلر منتشر شده، یک تریلر تعاملی است. بازیکنان در بخش‌های مختلف از این تریلر، با یک دوراهی مواجه می‌شوند و به‌واسطه‌ی گزینه‌های روی صفحه‌نمایش، می‌توانید شیوه‌های مختلف بازی کردن در Desperados 3 را مشاهده کنید. 

برای مثال، در دوراهی اول، از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید نبرد پیش روی به‌صورت مخفی‌کاری انجام شود یا از همان ابتدا با سلاح خود سروصدا به‌پا کنید. در ادامه می‌توانید تریلر تعاملی منتشر شده از بازی Desperados III را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده