// جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

EA Access به‌زودی در اختیار کاربران استیم قرار می‌گیرد

به‌تازگی در صفحه استیم بازی‌های الکترونیک آرتز اعلام شده که EA Access به‌زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در زمان عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بود که الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرد سرویس EA Access در دسرس کاربران استیم قرار می‌گیرد و ازطرفی قصد دارد نسخه پی سی بازی‌های خود را روی این پلتفرم هم عرضه کند. ازاین‌رو بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در دسترس قرار گرفت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز به‌تازگی رویداد ویژه‌ای از فروش بازی‌های خود در استیم را برگزار کرده است. در این تخفیف‌های ویژه شاهد تخفیف خوردن بازی‌ Need for Speed: Heat، بازی Dragon Age: Inquisition، بازی Unravel Two و سایر بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز هستیم. موردی که در میان خودنمایی می‌کند، بنری است که خبر از عرضه EA Access در روزهای آتی می‌دهد. 

احتمال دارد در جریان رویداد هفته آینده الکترونیک آرتز که در تاریخ ۲۲ خرداد ماه (۱۱ ژوئن) برگزار می‌شود، شاهد در دسترس قرار گرفتن سرویس EA Access برای کاربران استیم باشیم. همچنین این بنر در صفحه‌ی بازی‌های الکترونیک آرتز در استیم هم قرار گرفته است. سرویس EA Access هم‌اکنون روی ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 در دسترس است و مشترکین این سرویس می‌توانند به بازی‌های فهرست آن به رایگان دسترسی داشته باشند. 

اشتراک یک ماهه این سرویس ۴.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و همچنین روی بازی‌های عرضه نشده مقداری تخفیف دارید و می‌توانید نسخه Trial آن‌ها را هم تجربه کنید. این در حالی است که یک نسخه Premier هم برای EA Access روی کامپیوتر در دسترس است که ازطریق آن می‌توانید نسخه نهایی بازی‌هایی را که تازه عرضه می‌شوند، تجربه کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده