نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل A Operator 911؛ اپراتور اورژانس

بازی موبایل A Operator 911 آنقدر در جزئیات خوب عمل می‌کند که گاهی حس می‌کنید یک اپراتور واقعی اورژانس هستید و نمی‌توانید به چیز دیگری جز نجات جان مردم فکر کنید. با معرفی بازی A Operator 911 همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون A Operator 911 اثری جذاب با ایده‌‌ای خلاقانه است که شما را در نقش یک اپراتور اورژانس قرار می‌دهد تا سختی این مسئولیت سنگین را با تمام وجود حس کنید. بازیکن در نقش اپراتور اورژانس باید پاسخگوی مردم باشد و واحد‌هایی مانند پلیس، آتش نشانی و آمبولانس را نیز همزمان مدیریت کند. علاوه‌بر این بازیکن باید با انتخاب دیالوگ‌های مناسب، به درستی با مردم ارتباط برقرار کند و اطلاعات لازم را از حادثه‌ی پیش ‌آمده دریافت کند. اما گاهی مردم به اشتباه یا از روی ناآگاهی وقت با ارزش شما را تلف می‌کنند که در این شرایط باید به سرعت این موارد را تشخیص داده و مکالمه را قطع یا مراجعه کننده را توجیه کنید.

همچنین باید در انتخاب دیالوگ‌ها هم دقت لازم را داشته باشید و اطلاعات ضروری مانند آدرس و میزان زخمی‌ها یا موارد مهم دیگر را در اولویت مکالمه‌ی خود قرار دهید. هنگامی که شما با مردم درحال گفت و‌ گو هستید، هم‌زمان سیستم نیز شروع به ردیابی تلفن و پیدا کردن محل حادثه می‌کند. اما اولویت شما باید دریافت آدرس از شخص مراجعه کننده باشد، زیرا روند ردیابی زمان زیادی می‌گیرد و معمولا مراجعه کنندگان هم نیاز به رسیدگی فوری دارند.

شما باید با انتخاب مناسب از بین دیالوگ‌ها اطلاعات لازم را از مراجعه کنندگان دریافت کنید

یکی از ویژگی‌های خوب بازی موبایل A Operator 911 صداگذاری عالی و مناسب کاراکتر‌ها است که هرکدام به خوبی احساساتی مانند نگرانی یا هیجان را به بازیکن منتقل می‌کنند. همچنین مدل‌های متنوعی از واحد‌های اورژانس مانند آتش نشانی، پلیس و آمبولانس نیز در بازی وجود دارند که متناسب با نوع وسیله‌ی نقلیه کارایی متفاوتی خواهند داشت. به‌عنوان مثال بالگرد‌ آتش نشانی سرعت بالایی در جابه‌جایی دارد اما به‌دلیل محدودیت در فضا، مانند یک ماشین آتش نشانی کارایی نخواهد داشت.

کنترل و مدیریت کل واحد‌های شهر نیز به عهده‌ی شما است و باید طبق اطلاعاتی که از حوادث کسب می‌‌کنید، واحد یا واحد‌های مناسب را به محل اعزام کنید. به‌عنوان مثال برای انتقال مجرم‌ها نمی‌توان از پلیس موتور سوار استفاده کرد و باید از پلیس‌هایی که دارای ماشین یا فضای بیشتری هستند برای رسیدگی به حادثه کمک گرفت.

می‌توانید به‌عنوان یک اپراتور اورژانس تجربه‌ی کار در شهر‌های مختلف از جمله شهر تهران را نیز داشته باشید

گاهی بعد از اعزام واحد‌های اورژانس به محل حادثه، امکان رخ دادن سانحه‌ی دیگری در همان موقعیت نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال ممکن است یک نیروی پلیس در حین دستگیر کردن مجرمین زخمی شود که در این صورت شما باید واحد‌هایی بیشتر مانند آمبولانس یا نیروی پشتیبانی به محل ارسال کنید. بازی اندروید و آیفون A Operator 911 نقشه‌های متنوعی را در خود جای داد‌ه است که هرکدام مربوط‌به یک شهر واقعی هستند.

لازم به ذکر است که بازی نقشه‌ی شهر تهران را نیز شامل می‌شود و شما می‌توانید به‌عنوان یک اپراتور اورژانس در شهر تهران شروع به فعالیت کنید. بازی موبایل A Operator 911 یک اثر شبیه‌سازی از اپراتور اورژانس است که با طراحی خوب و نزدیک به واقعیت می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به سبک شبیه‌سازی باشد. بازی دارای دو نسخه‌ی رایگان و کامل است که هم‌اکنون نسخه‌ی کامل بازی با قیمت ۶.۴۹ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد. همچنین می‌توانید در ادامه با دیدن تریلر بازی اندروید و آیفون A Operator 911 نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی A Operator 911

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده