// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

اولین تریلر گیم پلی بازی Total War Saga: Troy منتشر شد

اولین تریلر گیم پلی بازی Total War Saga: Troy ویژگی‌های جدید نبردها و نبرد تن به تن برخی از قهرمانان را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ساعتی پیش استودیو کریتیو اسمبلی و شرکت سگا اولین تریلر گیم‌پلی بازی Total War Saga: Troy را منتشر کردند. در این تریلر شاهد نبرد بین دو ارتش هستیم که توسط آشیل از یونان و هکتور از تروا درگرفته است. در این تریلر مشاهده می‌کنیم که علاوه‌بر وجود نبرد تن به تن بین قهرمانان (مشابه بازی Total War: Three Kingdoms)، یک‌سری ویژگی جدید نیز به نبردهای بازی اضافه شده است که احتمالا باعث بهبود آن خواهد شد.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود نبرد بین پیاده‌نظام تا حد چشمگیری بهبود پیدا کند و پویاتر از نسخه‌های قبل شود. در نظر داشته باشید که در دوره برنز (دوره حاکم در بازی) به‌دلیل کم بودن اسب در جنگ‌ها، سعی در نگه‌داری این موجودات برای استفاده از در ارابه‌ها می‌شده است. از این‌رو استودیو Creative Assembly سعی کرده است که پیاده‌نظام را در این بازی پویاتر از نسخه‌های قبل طراحی کند. می‌توانید اولین تریلر گیم‌پلی بازی Total War Saga: Troy را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

از جمله سایر موارد جدیدی که در تریلر دیده می‌شود، می‌توان به دو نوع زمین جدید یعنی باتلاقی و علف‌های بلند اشاره کرد که به‌ترتیب باعث کند شدن نیروهای پوشیده در زره و مخفی شدن سربازان برای حملات غافلگیرانه می‌شود. همچنین و طبق گفته کریتیو اسمبلی، در بازی Total War Saga: Troy سعی شده است که تفاوت بیشتری بین پیاده‌نظام سبک، متوسط و سنگین وجود داشته باشد. همچنین برخی از نیروها دارای دو حالت دفاعی و هجومی هستند که می‌توانید بسته به شرایط نبرد، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، بازی Total War Saga: Troy قرار است در تاریخ ۱۳ ماه اوت (۲۳ مرداد ماه) به‌صورت انحصاری یک ساله در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شود و پس از یک سال، یعنی در سال ۲۰۲۱ به فروشگاه استیم هم اضافه شود. کسانی که در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار بازی را سفارش دهند، می‌توانند آن را به‌صورت کاملا رایگان در فهرست بازی‌های خود داشته باشند.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده