نویسنده: رضا اسکندری
// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

سونی به‌زودی زمان جدیدی برای رونمایی از بازی‌های پلی استیشن 5 را مشخص می‌کند

شرکت سونی در بیانه‌ایی اعلام کرد که به‌زودی تاریخ جدیدی برای رویداد رونمایی از بازی‌های پلی‌استیشن 5 مشخص خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، پلی ‌استیشن در نظر دارد تا به‌زودی تاریخ جدیدی برای رویداد PS5 Future of Gaming معرفی کند. این رویداد که قرار بود امشب برگزار شود، به‌دلیل اعتراضات سراسری در آمریکا به تاریخ دیگری موکول شده بود. به‌روزرسانی این خبر در قسمت توضیحات تریلر جدید کنسول پلی‌ استیشن 5 در کانال یوتیوب پلی‌استیشن، قابل مشاهده است؛ در این به‌روزرسانی آمده است: «این رویداد لغو شده است، ما به‌زودی تاریخ جدید برگزاری این رویداد را به شما اطلاع خواهیم داد».

به‌زودی؛ کلمه‌ای که معنی آن ممکن است از چند روز تا چند هفته متغیر باشد اما به‌دلیل اینکه کنسول جدید سونی طی ۶ ماه آینده عرضه خواهد شد، مطمئنا خود سونی هم به‌اندازه‌ی ما که منتظر شنیدن یا دیدن اطلاعات جدید درباره‌ی آن‌ هستیم، برای نمایش دادن قابلیت‌های آن و بازی‌های جدید این کنسول بسیار مشتاق خواهد بود.

دراین‌میان، ایکس‌‌باکس، با تایید این خبر که ماه آینده در یک رویداد گسترده از بازی‌های کنسول نسل آینده‌ی خود یعنی ایکس‌ باکس سری ایکس رونمایی خواهد کرد که شامل نگاهی جامع به بازی Hallo Infinite و درکنار آن رونمایی از پروژه‌های جدید این شرکت برای کنسول جدید خود خواهد بود. به‌محض انتشار خبر جدیدی از سوی شرکت سونی، برای اعلام تاریخ جدید رویداد خود، ما آن را به‌سرعت با شما در میان خواهیم گذاشت.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده