// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۲

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Demon Blade تا Lost Spaceships

این هفته از بازی آنلاین و جذاب Hills of Steel 2 گرفته تا دو بازی Exos Heroes و King Space را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان بازی‌های هفته دوم خرداد ماه شاهد عرضه بازی‌های معمایی و پازل محور مختلفی هستیم. علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی می‌توانند بازی آیفون The Sacred Tears TRUE را تجربه کنند. همچنین کاربران بازی‌های ماجراجویی و دوبعدی هم می‌توانند بازی اندروید و آیفون Angelo and Deemon را بازی کنند. در ادامه نگاهی مختصربه بازی‌های هفته دوم خرداد ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Angelo and Deemon

Angelo and Deemon

کانال آنجلو فاقد بیننده و موارد پسندیده شده توسط کاربران است. ازاین‌رو آنجلو تصمیم می‌گیرد تا ماجراجویی خود در یک جهان دیگر را ضبط و آن را به یکی از مهیج‌ترین ویدیوهای ممکن تبدیل کند. در بازی Angelo and Deemon بازیکن باید در نقش آنجلو ماجراجویی متفاوتی را کسب کند و برای تهیه یک ویدیو هیجان‌انگیز، تلاش کند.

دانلود بازی Angelo and Deemon

ATOM RPG

ATOM RPG

در بازی ATOM RPG، بازیکن هدایت بازمانده از انفجار هسته‌ای را برعهده می‌گیرد؛ شخصی‌که باید برای زنده‌ماندن تلاش کند و در این راه خطرهای مختلفی، در کمین شما هستند. وجود المان‌های نقش‌آفرینی و بقا، موردی است که ATOM RPG را به یک بازی متفاوت تبدیل کرده است.

دانلود بازی ATOM RPG

bitDungeon III

bitDungeon III

bitDungeon III را می‌توان یک بازی اکشن ماجراجویی دوبعدی با المان‌های روگ‌لایک دانست که سیاه‌چاله‌های تصادفی آن باعث می‌شود تا بازیکن در هر بار از تجربه‌ی خود، با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شود.

دانلود بازی bitDungeon III

Demon Blade

Demon Blade

در Demon Blade داستان از این قرار است که ماه ناپدید شده است و شیاطین به سرزمین‌های بازی حمله کرده‌اند. ازاین‌رو بازیکن در نقش یک قاتل شیاطین، وظیفه دارد تا تمامی شیاطین را از بین ببرد.

دانلود بازی Demon Blade

Dungonian: Pixel Card Puzzle

Dungonian: Pixel Card Puzzle

Dungonian: Pixel Card Puzzle را می‌توان یک بازی سیاه‌چاله محور دیگر در میان بازی‌های هفته دوم خرداد ماه دانست. تیم سا زنده برای ارائه یک تجربه‌ی متفاوت، از المان‌های بازی‌های کارتی هم استفاده کرده است.

دانلود بازی Addams Family Mystery Mansion

Exos Heroes

Exos Heroes

Exos Heroes یک بازی نقش‌آفرینی تیمی با حال‌وهوای انیمه‌های شرقی است که در آن بازیکن باید به‌همراه تیم خود شمشیر امپراطوری را پیدا کند. گرافیک بصری و المان‌های نقش‌آفرینی، موردی است که سعی دارد Exos Heroes را به یک بازی متفاوت تبدیل کند.

دانلود بازی Exos Heroes

The Farm: Sassy Princess

The Farm: Sassy Princess

The Farm: Sassy Princess یک بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری با المان‌های آرکید و ظاهری قدیمی است که بازیکن را در نقش یک پرنسس قرار می‌دهد؛ پرنسسی که قصد دارد مزرعه رویایی خود را راه‌اندازی کند.

دانلود بازی The Farm: Sassy Princess

Flying Mustaches

Flying Mustaches

Flying Mustaches را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های هفته دوم دانست. در انیجا بازیکن هدایت یک سیبیل را برعهده می‌گیرد و در محیط بازی هم شکلک‌های مختلفی قرار دارند. باید تلاش کنید و خود را روی تمامی شکلک‌ها قرار دهید، درغیراین‌صورت بازنده خواهید بود.

دانلود بازی Flying Mustaches

Frantic Architect

Frantic Architect

در بازی Frantic Architect بازیکن باید به کمک بلوک‌های داخل محیط، یک سازنه بسیار مرتفع را بسازد. این به شما بستگی دارد که سازه مورد نظر را به چه شکل بسازید، تنها موردی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که سازه شما خراب نشود.

دانلود بازی Frantic Architect

Hills of Steel 2

Hills of Steel 2

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین تیمی هستید، بازی Hills of Steel 2 می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. دراینجا بازیکنان در قالب تیم‌های سه‌نفره، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دانلود بازی Hills of Steel 2

Imperial Settlers Roll & Write

Imperial Settlers Roll & Write

Imperial Settlers Roll & Write یک بازی استندالون از مجموعه Imperial Settlers است که در آن باید به‌ ساخت‌وساز آیتم‌های مختلف مشغول شوید تا روند بازی پیش برود. ازاین‌رو جمع‌آوری منابع مورد نیاز برای ساخت‌وساز در بازی، از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

دانلود بازی Imperial Settlers Roll & Write

King Space

King Space

دشمنان قلعه شاه را احاطه کرده‌اند. ازاین‌رو بازیکن در بازی King Space در نقش شاه دلیر و مبارزی قرار می‌گیرد که می‌خواد به‌تنهایی تمامی دشمنان قلعه خود را از بین ببرد.

دانلود بازی King Space

Lost Spaceships

Lost Spaceships

اگر از علاقه‌مندان به سبک Beat ‘em Up هستید، بازی Lost Spaceships می‌تواند لحظات سرگرم کننده‌ای را برای شما فراهم کند. تیم سازنده از طراحی‌های پیکسلی و نوستالوژیک برای محصول خود استفاده کرده است.

دانلود بازی Lost Spaceships

Many Ways

Many Ways

Many Ways را می‌توان یک بازی مینیمال و ساده پازل محور دانست که در جریان آن، بازیکن باید راه خروج از هر مرحله را پیدا کند. با رسیدن به مراحل بالاتر، نحوه پیدا کردن راه خروج به یک چالش برای بازیکن تبدیل می‌شود.

دانلود بازی Many Ways

Mr. Mustachio: Word Search

Mr. Mustachio: Word Search

Mr. Mustachio: Word Search یک بازی پیدا کردن کلمه با طراحی جالب و بامزه است که سعی دارد ازاین‌طریق کاربران را سرگرم کند. بازیکنان با کشتن انگشت خود روی حروف و چسباندن آن‌ها به‌سایر حروف‌های داخل محیط، می‌توانند کلمه مورد نظر را جست‌وجو کنند.

دانلود بازی Mr. Mustachio: Word Search

Newton’s Cradle Puzzle Game

Newton’s Cradle Puzzle Game

Newton’s Cradle Puzzle Game را می‌توان یک بازی چالش‌برانگیز و معمایی دانست که با تمام ساختار چالشی خود، می‌تواند لحظات آرامش بخشی را هم برای مخاطبان به‌وجود آورد. تیم سازنده ۳۲ مرحله مجزا را تعبیه کرده تا مخاطب حس‌وحال متفاوتی را کسب کند.

دانلود بازی Newton’s Cradle Puzzle Game

Poly Town Build

Poly Town Build

در هفته دوم خرداد ماه بیشتر شاهد عرضه بازی‌های پازل محور و معمایی هستیم، اما هرکدام از آن‌ها ساختار متفاوتی دارند. در بازی Poly Town Build تیم سازنده از المان‌های بازی‌های Matching و همچنین المان‌های بازی‌های شهرسازی استفاده کرده است تا محصول متفاوتی را ارائه دهد.

دانلود بازی Poly Town Build

The Quest – Mithril Horde

The Quest – Mithril Horde

سرزمین Urtseki مورد حجوم هیولاهای مختلف قرار گرفته است. ازطرفی فرمانده یوز نامه‌ای را برای قهرمان داستان ارسال می‌کند؛ شخصی‌که یک قهرمان جنگ به‌حساب می‌آید و شما در بازی The Quest – Mithril Horde وظیفه دارید تا به لرد یوز کمک کنید تا هیولاها را از بین ببرد.

دانلود بازی The Quest – Mithril Horde

reChamber

reChamber

reChamber را می‌توان یک بازی اکشن دوبعدی با المان‌های روگ‌لایک و پلتفرمر دانست که تیم سازنده از طراحی‌های پیکسلی برای بازی خود استفاده کرده است. همچنین بازی دارای المان‌های مترویدوینیایی است تا تجربه‌ی متفاوتی در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

دانلود بازی reChamber 

The Sacred Tears TRUE

The Sacred Tears TRUE

داستان بازی The Sacred Tears TRUE روایت‌گر داستان دو دزد نوجوان به‌نام‌های سیل و سیِنا است که عضو گروه دزدی شهر جنوسید هستند. وجود المان‌های نقش‌آفرینی درکنار داستانی عمیق، از ویژگی‌های این بازی داستان محور است.

دانلود بازی The Sacred Tears TRUE

The Secret of Ridgeway Manor

The Secret of Ridgeway Manor

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های معمایی و Hidden Object هستید که در آن بازیکن باید در هر محیط معماهای مختلفی را حل کند، The Secret Ridgeway Manor می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی The Secret Ridgeway Manor

Yeager

Yeager

Yeager را می‌توان یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سوم شخص با طراحی‌های بصری چشم‌نواز دانست که در جریان آن بازیکن در جهان بیگانگان، مشغول شکار هیولاها می‌شود.

دانلود بازی Yeager

2112TD: Tower Defense Survival

2112TD: Tower Defense Survival

بازی‌های دفاع از قلعه معمولا کاربران خاص خود را دارد و تابه‌امروز بازی‌های متعددی هم در این سبک عرضه شده است. 2112TD: Tower Defense Survival یکی از بازی‌های جدید این سبک است که سعی دارد لحظات سرگرم کننده و هیجان‌انگیزی را به‌واسطه‌ی بخش کمپین خود در اختیار مخاطبان قرار دهد.

دانلود بازی 2112TD: Tower Defense Survival

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده