// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

شایعه: ظاهر جدید فروشگاه ایکس باکس فاش شده است

به‌تازگی ویدیویی منتشر شده است که در آن ادعا می‌شود آپدیت بزرگی برای فروشگاه ایکس‌ باکس در راه است که تغییرات زیادی در آن اعمال می‌کند.

یکی از جنبه‌های سیستم‌ها و نرم‌افزارهای امروزی مربوط‌به بازی‌ها این است که توسعه‌دهندگان می‌توانند هر بخش یا ویژگی‌ای را که بخواهند، در این نرم‌افزارها تغییر دهند یا بهبود ببخشند. این قضیه برای فروشگاه ایکس ‌باکس شرکت مایکروسافت هم صادق است؛ فروشگاهی که حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا قرار است دست‌خوش تغییرات زیادی در واسط کاربری شود.

پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی‌بر یک به‌روزرسانی بزرگ برای این فروشگاه شنیده می‌شود که تحت نام Mercury بود. حالا ظاهرا این‌گونه به‌نظر می‌رسد که این آپدیت واقعا قرار است منتشر شود، اما هنوز مشخص نیست نام Mercury به این آپدیت اشاره دارد یا موردی دیگر. در ویدیوی زیر برد سیمس توضیحاتی در مورد ظاهر و قابلیت‌های جدید فروشگاه Xbox ارائه می‌دهد:

دانلود ویدیو از آپارات

این‌طور که به‌نظر می‌رسد و پیش‌تر هم زمزمه‌های آن به‌گوش می‌رسید، این آپدیت برای خود ایکس‌باکس خواهد آمد و نه به‌عنوان بخشی از یک اپلیکیشن جداگانه. هنوز مشخص نیست که آیا کاربران پی‌ سی هم به این آپدیت دسترسی خواهند داشت یا خیر. اگرچه تمامی موارد درست و معتبر به‌نظر می‌رسند، اما تا پیش از تایید رسمی مایکروسافت، این خبر را یک شایعه در نظر بگیرید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده