نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

آپدیت جدید Resident Evil 3 Remake با هدف برطرف کردن باگ‌های بازی منتشر شد

براساس اعلام توسعه‌دهندگان کپکام، بسته به‌روزرسانی بازی Resident Evil 3 هم‌اکنون در تمامی پلتفرم‌ها قابل دریافت بوده و ضمناً هیچ برنامه‌ای برای عرضه DLC برای این بازی وجود ندارد.

مجموعه Resident Evil جزء مواردی است که هرگز از حرکت و پویایی بازنمانده و این موضوع در ماه‌ها و هفته‌های اخیر بیش‌ازپیش نمایان بوده است. براساس اطلاعاتی که اخیراً درباره جدیدترین پروژه توسعه‌دهندگان این مجموعه در کپکام به دست ما رسیده، باید به‌زودی انتظار انتشار اخبار جدیدی را در این خصوص داشته باشیم؛ اما در این فاصله، همچنان Resident Evil 3 Remake را خواهیم داشت. در همین راستا، امروز آپدیت جدیدی برای جدیدترین پروژه بازسازی کپکام منتشر شده که به نظر مشکلات و باگ‌های کوچک بازی را هدف قرار می‌دهد. اما نکته مهمی که در خصوص این بازی وجود دارد، تأیید عدم برنامه‌ریزی کپکام برای انتشار هرگونه بسته الحاقی برای Resident Evil 3 است.

جدیدترین پچ این بازی، آپدیت 1.04 نام دارد که هم‌اکنون برای تمامی پلتفرم‌ها قابل دریافت است. همان‌طور که گفته شد، این محتوای به‌روزرسانی هیچگونه تغییری را در ساختار بازی ایجاد نکرده و تنها به برطرف کردن باگ‌های مختلف آن خواهد پرداخت. پیتر فابیانو (Peter Fabiano) تهیه کننده این بازی در مصاحبه جدید خود با وبسایت Siliconera در خصوص این آپدیت توضیحاتی را ارائه کرده است. وی در رابطه با محتوای این بسته به‌روزرسانی می‌گوید که «پروژه تولید محتوای بازی به پایان رسیده» و نباید انتظار عرضه هیچگونه DLC را برای محتوای داستانی بازی داشته باشیم.

Resident Evil 3 remake

برای شفاف سازی بیشتر بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که این موضوع تنها منحصر به بخش داستانی Resident Evil 3 بوده و حساب بخش چندنفره Resident Evil: Resistance جدا خواهد بود. این بازی همچنان به دریافت آپدیت‌ها و محتوای جدید ادامه خواهد داد. درواقع کپکام به این دو بازی به چشم دو پروژه جداگانه نگاه می‌کند.

با در نظر داشتن اینکه پشتیبانی بازی Resident Evil 2 از بسته‌های الحاقی جدید نیز بسیار محدود بود، این موضوع چندان هم دور از انتظار به نظر نمی‌رسید. به‌خصوص در شرایطی که با گذشت بیش از دو ماه از زمان عرضه بازی هنوز هیچ خبری در خصوص انتشار DLC برای ایم بازی منتشر نشده بود.

براساس شایعاتی که در روزهای گذشته در رسانه‌ها مطرح شده، کپکام از همین حالا مشغول توسعه چند بازی از این مجموعه است. لذا این قضیه نیز عدم برنامه‌ریزی این شرکت برای توسعه DLC برای ریمیک Resident Evil 3 را توجیه می‌کند. در هر حال، Resident Evil 3 هم‌اکنون برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی قابل دریافت است. در خصوص نسخه پلی‌استیشن آن باید به این نکته نیز توجه داشت که این بازی هم‌اکنون در برنامه فروش ویژه Days of Play قابل دریافت است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده