// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

قسمت آخر Inside The Last of Us Part II پخش شد؛ نگاهی به جهان بازی

بازی The Last of Us Part 2 استودیو ناتی داگ پانزده روز دیگر عرضه می‌شود و سازندگان آن اکنون قسمت پایانی مجموعه‌ی چهارقسمتی ویدیوهای پشت صحنه‌ی ساخت آن را تحویل طرفدارها دادند.

پس از پخش قسمت اول، قسمت دوم و قسمت سوم مجموعه‌ی ویدیویی Inside The Last of Us Part II که به نحوی پشت صحنه‌ی ساخت بازی The Last of Us Part 2 را نشان طرفدارها می‌دادند و زومجی تک‌تک آن‌ها را با زیرنویس فارسی اختصاصی تقدیم مخاطب‌ها کرد، اکنون زمان تماشای اپیزود پایانی رسیده است؛ اپیزودی که جهان TLoU Part II را کامل‌تر از قبل به مخاطب معرفی می‌کند و تنها شامل چند ثانیه ویدیوی جدید و دیده‌نشده در نمایش‌های رسمی پیشین می‌شود.

باتوجه‌به پخش تریلر داستانی، نمایش مفصل گیم‌پلی در برنامه State of Play و از راه رسیدن تیزر تلویزیونی و سینماتیک بازی اکنون می‌دانیم که این ویدیو با اسم The Last of Us Part II - Inside the World آخرین محتوای تصویری رسمی ارائه‌شده از اثر تا پیش از لانچ تریلر (تریلر زمان عرضه و پایانی بازی) آن خواهد بود؛ لانچ تریلری که به احتمال زیاد در زمانی بین انتشار بررسی‌های بازی راس ساعت ۱۱:۳۱ صبح روز جمعه، ۲۳ خرداد سال ۱۳۹۹ خورشیدی به وقت تهران و عرضه‌ی خود آن در ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز جمعه، ۳۰ خرداد پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا با زیرنویس فارسی اختصاصی در یوتیوب زومجی

قسمت پایانی پشت صحنه‌ی ساخت بازی The Last of Part II درباره‌ی محیط‌های آن، تنوع دشمنان حاضر درون این مکان‌ها و به‌صورت کلی تهدیدهای قرارگرفته در بازی اطلاعات جالبی داشت. جالب‌تر از همه اما شاید این بود که برخی از انسان‌های کاملا مهیا برای به قتل رساندن الی مطابق روش‌های عجیب گروهی مثلا تنها با سوت زدن با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند؛ پس بازیکن نمی‌تواند حرف‌های آن‌ها را بفهمد و مطابق درک خویش از برنامه‌ریزی‌های این افراد برای نبرد و مخفی ماندن در سایه‌ها نقشه بکشد.

تقریبا دو هفته تا عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II به نویسندگی و کارگردانی نیل دراکمن روی کنسول پلی ‌استیشن 4 باقی مانده است. این بازی انحصاری به محض عرضه‌ی پلی ‌استیشن 5 قابلیت اجرا با کیفیت بهتر روی آن دستگاه را دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده