نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

کاترین لانگفورد در تریلر جدید سریال Cursed شمشیر اکس‌کالیبور را در دست می‌گیرد

شبکه نتفلیکس سرانجام تریلر رسمی سریال Cursed را منتشر کرد که نیمو با بازی کاترین لانگفورد، به‌عنوان قهرمان جدید جدید دنیای آن معرفی می‌شود.

ماه گذشته بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر فصل اول سریال Cursed (نفرین شده) را منتشر کرد که در این تریلر مشخص شد این سریال فانتزی قرار است در تاریخ ۱۷ ژوئیه امسال (۲۷ تیر) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال نفرین‌شده منتشر شده است. شبکه Netflix امروز تریلر رسمی فصل اول سریال Cursed را منتشر کرده که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات سریال هستیم. در طول تریلر متوجه می‌شویم که مادر نیمو به او ماموریتی می‌دهد تا شمشیر اکس‌کالیبور را به مرلین برساند و در مقابل گروهی به‌دنبال نابودی جادو و موجودات جادویی هستند و در طول تریلر شاهد نمایش دنیای سریال و همچنین حضور موجودات خیالی نیز هستیم و درکنار آن این تریلر فضای سریال را نیز نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال Cursed را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Cursed اقتباسی متفاوت از افسانه‌های دنیای شاه آرتور را دنبال می‌کند و این سریال قرار است داستان نیمو را به تصویر بکشد. نیمو یک قهرمان نوجوان است که استعداد نهفته و مرموزی در خود دارد و سرنوشت او این خواهد بود که به بانوی دریاچه‌ی قدرتمند و البته محزون تبدیل شود. او بعد از مرگ مادرش، به‌طور ناگهانی با فردی به‌نام آرتور برخورد می‌کند؛ یک مزدور جوان که در تلاش است تا مرلین را پیدا کند و یک شمشیر باستانی را به مقصد مورد نظرش برساند. نیمو در طی جریان ماجراجویی و سفرش، تبدیل به نماد شجاعت و شورش علیه پالادین‌های قرمز ترسناک و همچنین پادشاه آن‌ها یعنی اوتر پندراگون می‌شود.

کاترین لانگفورد، دوون ترل، گوستاو اسکاشگورد، پیتر مولان، شالوم برن، فرانکلین، دنیل شارمن، سباستین ارمستو، لیلی نیومارک، امیلی کوتس، بیلی جنکینز، بلا دِین و چارلی ایلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cursed حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر فرانک میلر و تام ویلر است که این دو وظیفه ساخت سریال آن را نیز بر عهده دارند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده