نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

ویدیوی پشت صحنه ساخت بازی Fall Guys منتشر شد

به‌تازگی ویدیویی از پشت صحنه بازی Fall Guys منتشر شده تا با نحوه ساخت مراحل یکی از شادترین و البته متفاوت‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4 و پی سی آشنا شوید.

در نمایشگاه E3 2019 بود که استودیوی Devolver Digital یک بازی جدید و متفاوتی را معرفی کرد. بازی Fall Guys: Ultimate Knockout که استودیوی Mediatonic نیز وظیفه ساخت آن را برعهده دارد، الهام گرفته شده از برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی معروفی چون Takeshi’s Castle و It’s a Knockout است. گیمر در این بازی چندنفره با محیط و حال‌وهوایی کارتونی باید به‌صورت رقابتی از موانع پیش‌روی خود گذشته و جان سالم به در ببرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده ویدیویی تحت عنوان Behind the Stumbles از پشت صحنه و نحوه ساخت مراحل این بازی بامزه منتشر کرده است. با نگاهی به این ویدیو و روندی که تیم سازنده طی می‌کند، احتمالا با یک بازی سراسر مفرح و شادی روبه‌رو خواهیم بود. نکته جالب توجه این است که موانعی که در بازی وجود دارند از اسباب‌بازی و وسایل اتاق بچه‌ها الهام گرفته شده‌اند. از طریق لینک یوتیوب شما را به تماشای این ویدیوی جذاب دعوت می‌کنم تا بیش از پیش با محیط و گیم‌پلی بازی آشنا شوید.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده و صحبت‌های تیم سازنده، خوشبختانه پس از انتشار Fall Guys: Ultimate Knockout قرار است نقشه‌ها و حالت‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شوند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به‌زودی در تابستان پیش‌رو برای پلی استیشن 4 و پی سی روانه بازار خواهد شد.

در عصری که بیشتر تجربه گیمرها را بازی‌های بزرگ و پرخرج فراگرفته است، باید دید ساخت و انتشار اثری چون Fall Guys: Ultimate Knockout می‌تواند جایگاهی در خانه‌ گیمرها پیدا کند یا خیر؟ شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این بازی را ما زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده