// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

هدف رایت گیمز عرضه سالانه ۶ کاراکتر جدید برای بازی Valorant است؛ محتویات داستانی جدید در اپیزود دوم

آنا دانلن، تهیه‌کننده اجرایی بازی Valorant، در جدیدترین ویدیو گزارش رایت گیمز در ارتباط با این بازی، اعلام کرده که قصد دارند سالانه ۶ کاراکتر جدیدی را برای Valorant عرضه کنند.

بازی Valorant پس از ماه‌ها عرضه به‌صورت بتا، بالاخره به‌صورت رسمی در دسترس قرار گرفت و با تمام مشکلات خود، توانست کاربران زیادی را جذب کند. همچنین شرکت رایت گیمز (Riot Games) سازنده و ناشر ولورنت، سعی دارد با ارائه محتویات بیشتر و سرمایه‌گذاری روی Esports، کاربران بیشتری را به Valorant جذب کند. شاید در آینده شاهد محبوبیت بیشتر این بازی نسبت‌به بازی League of Legends باشیم یا اینکه ولورنت بتواند جایگاه خود را در میان بازی‌های تیراندازی اول شخص تیمی پیدا کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آنا دانلن، تهیه کننده اجرایی بازی Valorant، در جدیدترین گزارش ویدیویی رایت‌گیمز صحبت‌هایی را حول آینده این بازی ارائه کرده است. آنا دانلن اعلام کرده که محتویات داستانی بازی در قالب اپیزودهای ۶ ماهه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر قسمت هم دارای سه اکت مختلف است که در جریان هر اکت، یک کاراکتر جدید به بازی اضافه می‌شود. به‌عبارتی به‌صورت سالیانه برنامه‌ریزی شده که ۶ کاراکتر جدید به بازی Valorant اضافه شود.

در ادامه مشخص شده که در شروع هر قسمت نقشه جدید با محتویاتی تازه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. رایت گیمز اعلام کرده که با نزدیک شدن به اپیزود دوم بازی ولورنت، محتویات داستانی بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. البته آنا دانلن اعلام کرده که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا امکان دارد این نوع برنامه‌ریزی تغییر کند، زیرا هم‌اکنون اعضای تیم سازنده Valorant به‌صورت دورکاری و از خانه مشغول توسعه‌ محتویات جدید بازی هستند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه بازی Valorant لذت می‌برید؟ در زیر هم می‌توانید ویدیو مربوط‌به صحبت‌های آنا دانلن را در یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده