نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

آمار فروش Descenders بعد از عرضه بازی در Xbox Game Pass پنج برابر شده است

براساس اعلام سخنگوی شرکت No More Robots، مجموع آمار فروش بازی Descenders از زمان قرار گرفتن در مجموعه‌ بازی‌های سرویس ایکس‌باکس گیم پس، پنج برابر شده است.

سرویس اشترک محبوب ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) یکی از پروژه‌های موفقیت آمیز مایکروسافت در سال‌های اخیر بوده که امکان تجربه رایگان شماری از بازی‌هایی که احتمالاً توسط مشترکین خریداری نشده را فراهم می‌کند. اما یکی از مزیت‌های این سرویس که با گذشت زمان بیش‌ازپیش خودنمایی می‌کند، افزایش آمار فروش بازی‌ها بعد از قرارگرفتن در مجموعه‌ی Xbox Game Pass است. بازی Descenders یکی از مواردی است که به‌لطف این سرویس، رشد قابل توجهی را در مجموع فروش خود مشاهده می‌کند.

مایک رز (Mike Rose) از شرکت نشر بازی‌های ویدیویی No More Robots که مسئولیت عرضه بازی Descenders را برعهده دارد، در اکانت توییتر خود درمورد موفقیت‌های اخیر این بازی توضیحاتی را ارائه کرده است. براساس اظهارات مایک رز، بازی Descenders هم‌اکنون در جایگاه هشتمین بازی محبوب سرویس ایکس‌باکس گیم پس قرار گرفته و این امر در میزان سودآوری آن تأثیر بسزایی داشته است.

وی در ادامه تشریح می‌کند که آمار فروش این بازی طی هفته‌ی گذشته در مقایسه با یک ماه قبل از قرار گرفتن آن در سرویس ایکس‌باکس گیم پس، تقریباً ۵ برابر شده که این میزان فقط برای مجموع فروش بازی روی پلتفرم ایکس‌باکس، یک رشد سه برابری را نشان می‌دهد.

تصویری از گیم پلی بازی Descenders

جای تعجب نیست که ناشران بازی Descenders بعد از موفقیت‌های خیره‌کننده‌ای که در پی حضور در سرویس گیمینگ مایکروسافت کسب کردند، اقدام به ثبت یک قرارداد جدید Game Pass و ادامه‌ی حضور خود در این بستر کردند.

بازی Descenders یک بازی اکشن و ورزشی در سبک دوچرخه سواری BMX است که توسط استودیوی RageSquid توسعه داده شده است. گیم‌پلی لذت‌بخش این بازی در موسیقی جذابی که در حین انجام حرکات نمایشی پخش می‌شود، Descenders را به یک تجربه منحصر‌به‌فرد در این سبک تبدیل کرده است. اگر از مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم پس هستید، حتماً به این بازی نیز سری بزنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده