نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

فن آرت The Last of Us 2 الی را در لباس شخصیت Bloodborne نشان می‌دهد

تصویر هنری جدیدی که به‌وسیله طرفداران بازی The Last of Us 2 طراحی شده، شخصیت «الی» را در لباس «هانتر» از بازی Bloodborne نشان می‌دهد.

حدود یک هفته از انتشار بازی The Last of Us 2 از سوی کمپانی ناتی داگ می‌گذرد و هنوز هم این بازی، بیشترین بحث‌ها و صحبت‌ها را در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی مرتبط با گیمرها به خودش اختصاص داده است. نمایش بی‌پرده خشونت در این بازی و روایت داستانی عجیبش که بار احساسی سنگینی را روی دوش مخاطبان می‌گذارد، موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرده، اما کمتر کسی است که شایستگی بازی The Last of Us 2 برای کسب رکورد سریع‌ترین فروش در تاریخ بازی‌های انحصاری سونی را انکار کند. این بازی با استفاده از صداپیشه‌های حرفه‌ای و طراحی محیط‌ها و مناظر چشم‌نواز، در واقع مرزهای داستان‌گویی و شخصیت‌پردازی در بازی‌های ویدیویی را جابه‌جا کرده است.

اکثر طرفداران از بازگشت الی و حضور او به عنوان شخصیت اصلی بازی ابراز رضایت و خوشحال کرده‌اند. او همچنان همان دختر چابک و باهوش نسخه اول است، با این تفاوت که حالا قوی‌تر و خشن‌تر شده و در برخورد با دشمنانش هیچ رحمی ندارد. شاید این ویژگی‌ها تا حدودی یادآور شخصیت هانتر از بازی Bloodborne باشند. اگرچه مقایسه عجیبی است، اما یکی از کاربران توییتر که طرفدار هر دو بازی بوده، تصمیم گرفته این شباهت را با طراحی یک تصویر هنری به نمایش بگذارد.

در تصویر زیر که Izzums آن را طراحی کرده، هیچ نشانی از ویژگی‌های ظاهری و همیشگی الی نمی‌بینیم. او لباسی کاملا شبیه شخصیت هانتر از Bloodborne را پوشیده و کلاه شکارچی را روی سر گذاشته است. لباس مخصوص Beast Hide Garb و دستکش‌های Ashen Hunter نیز از جمله پوشش‌های آشنایی هستند که قبلا در بازی Bloodborne آنها را دیده بودیم. همچنین در دست الی یک اسلحه شبیه نیزه‌انداز Rifle Spear از همین بازی مشاهده می‌شود. همیشه عادت داشتیم که الی را با شلوار جین و آن تیپ به اصطلاح کژوال‌اش ببینیم، اما حالا دیدن وی در این لباس متفاوت در نوع خود جالب است؛ هر چند با خصوصیات اخلاقی جدید الی، این لباس هم کاملا برازنده اوست.

فن آرت الی در لباس هانتر / The Last of Us 2 / Bloodborne

بازی The Last of Us Part II در زمینه فروش واقعا شگفت‌انگیز عمل کرده و تا حالا بیش از ۴ میلیون نسخه فروخته است. همان‌طور که گفتیم این بازی رکورد سریع‌ترین فروش بازی‌های انحصاری سونی را هم شکسته و از این نظر بازی‌هایی مثل God of War و Marvel’s Spider-Man را پشت سر گذاشته است. این بازی همچنین در هفته اول انتشارش به صدر جدول فروش بازی‌ها در ژاپن رسید و همین‌طور رکورد فروش افتتاحیه بازی GTA V در کشور روسیه را شکست.

اخیرا نیل دارکمن، کارگردان بازی The Last of Us 2 در گفتگو با اعضای Kinda Funny Games درباره برنامه‌های آینده سونی و ناتی‌ داگ برای پشتیبانی از این بازی صحبت کرد. وقتی از او در رابطه با احتمال عرضه بسته الحاقی (چیزی شبیه به The Last of Us: Left Behind برای بازی اول) سوال شد، دراکمن در جواب گفت: «فعلا هیچ برنامه‌ای در زمینه انتشار DLC برای این بازی نداریم.» دراکمن همچنین در صحبت‌های خود اشاره‌ای به احتمال عرضه حالت چندنفره The Last of Us 2 کرد که فعلا اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست.

اگر می‌خواهید با بازی The Last of Us 2 بیشتر آشنا شوید و ویژگی‌های مختلف آن را بهتر بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم که بررسی بازی به قلم محمدحسین جعفریان را بخوانید. او در نقد خود نمره کامل ۱۰ از ۱۰ را برای بازی در نظر گرفته است. ضمنا نیم‌نگاه زومجی که شامل یک ساعت اول بازی می‌شود را می‌توانید اینجا تماشا کنید. توصیه می‌کنیم که دو مقاله راهنمای تروفی‌ها و همچنین راهنمای کامل بازی The Last of Us 2 را نیز از دست ندهید.

بازی The Last of Us 2 در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۰) به‌طور اختصاصی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. این بازی دنباله‌ مستقیم نسخه اول محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده