// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

پشتیبانی از ۲۰۰ بازیکن به بازی Call of Duty: Warzone اضافه شد

آپدیت جدید Call of Duty: Warzone که امروز منتشر می‌شود، تعداد بازیکنان آن را از ۱۵۰ به ۲۰۰ افزایش خواهد داد تا شاهد نبرد‌های جذاب‌تر و شلوغ‌تری باشیم. 

با شروع هر فصل از بازی Call of Duty: Modern Warfare، استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) سعی می‌کند با ارائه محتویات مختلف در طول هر فصل، تجربه‌ی متفاوت‌تری را ارائه دهد. هر یک از این آپدیت‌ها تاحدی حجیم هستند و هر زمان که خبر از به‌روزرسانی جدیدی برای مدرن وارفیر می‌شود، کاربران خود را برای دانلود یک به‌روزرسانی بزرگ آماده می‌کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینفینیتی وارد در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۱۰ تیر ماه به‌وقت ایران، آپدیت Reloaded برای بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر می‌شود. از نظر حجم، کاربرانی که تنها بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفیر را دارند، باید بین ۲۲ تا ۳۰ گیگابایت (باتوجه‌به پلتفرم بازی) دانلود کنند. این در حالی است که اگر بازی Call of Duty: Warzone را هم داشته باشید، باید ۳۶ گیگابایت را دانلود کنید.

مهم‌ترین ویژگی آپیدت ریلودد، پشتیبانی از ۲۰۰ بازیکن در مسابقات کالاف دیوتی: وارزون است. این در حالی است که در گذشته ۱۵۰ نفر برای اول شدن با یکدیگر رقابت می‌کنند. ازاین‌رو اگر در جریان تیم‌های چهارنفره مشغول بازی شوید، ۵۰ تیم برای اول شدن با یکدیگر رقابت می‌کنند. جدا از این موارد، حالت‌های جدیدی هم به بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفیر اضافه می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به بازگشت تورنومنت گان‌فایت و اضافه شدن نقشه Cheshire Park اشاره کرد. 

در ادامه مشخص شده که پس از نصب شدن به‌روزرسانی ریلودد، فضای مورد نیاز Call of Duty: Warzone کاهش پیدا می‌کند. Supply Run Contracts هم مورد دیگری است که به بازی بتل رویال COD: Warzone اضافه می‌شود. این مورد سبب می‌شود تا بازیکنان در یک Buy Station مخصوص، با تخفیف آیتم‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند. همچنین اگر بتوانید در یک بازه زمانی محدود سه عدد از این Supply Run Contracts را کامل کنید، یک جاگرنات و دوربین علامت‌گذاری دشمنان در اختیار شما قرار داده می‌شود.


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده