// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

تاریخ انتشار و فضای مورد نیاز Crysis Remastered فاش شد

به‌تازگی در صفحه بازی Crysis Remastered در فروشگاه مایکروسافت اطلاعاتی از بازی نظیر تاریخ عرضه و فضای مورد نیاز آن فاش شده است.

بازی Crysis در سال ۲۰۰۷ عرضه شد و توانست جلوه‌های بصری در بازی‌های ویدیویی را به سطحی بالاتر برساند. تا سال‌ها از این بازی در بنچمارک‌های گرافیکی استفاده می‌شد و جدا از جلوه‌های بصری، از نظر گیم‌پلی و داستان هم تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است. 

اواخر فروردین ماه بود که اعلام شد بازی Crysis Remastered در دست ساخت است و در تاریخ ۱۱ تیر ماه (یک ‌ژوئیه) هم تریلر نسخه ریمسترد بازی نمایش داده می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، در صفحه بازی Crysis Remastered در شعبه بریزیلی فروشگاه مایکروسافت، اطلاعاتی از این بازی فاش شده است. اولین مورد، این است که بازی Crysis Remastered در تاریخ دو مرداد ماه (۲۳ ژوئیه) عرضه می‌شود. 

همچنین در ادامه مشخص شده که Crysys Remastered به هفت گیگابایت فضای خالی نیاز دارد و از رزولوشن 4K و ویژگی HDR هم پشتیبانی می‌‌کند. در انتها سه تصویر از بازی هم منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اگر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند و کرایسیس ریمسترد تا کمتر از یک ماه دیگر عرضه شود. به احتمال زیاد در تریلر فردا شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی هم خواهیم بود.

بازی Crysis Remastered برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

محیط‌های Crysis Remastered در شب

نورپردازی Crysis Remastered

نبردهای Crysis Remastered


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده