نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

کنسول ایکس باکس لاکهارت احتمالا تا دو ماه آینده معرفی می‌شود

باتوجه با گزارش منتشر شده توسط یوروگیمر، مایکروسافت در ماه آگوست از نسخه دوم و ارزان‌تر کنسول‌های نسل نهم خود تحت عنوان ایکس باکس سری اس رونمایی خواهد کرد.

از مدت‌ها پیش شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراوانی حول نسخه ارزان‌تر کنسول ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت شنیده شده است. کنسولی که باتوجه به سیاست نام‌گذاری مایکروسافت برای نسل نهم خود، از همان ابتدا وجود آن نیز دور از ذهن نبود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید در جریان هستید که حتی مایکروسافت مدت‌ها پیش نشان تجاری Xbox Series را ثبت رسمی کرد تا بیش‌از پیش وجود یک برادر کوچکتر از خانواده کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس رنگ واقعیت به‌خود بگیرد.

حال اما در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، با استناد به گزارش منتشر شده توسط یوروگیمر، ردموندی‌ها ماه اوت را زمان مناسب برای معرفی کنسول ایکس باکس سری اس انتخاب کرده‌اند.

درحالیکه هنوز قیمت رسمی هیچکدام از کنسول‌های نسل بعد اعلام نشده است، اما تقریبا اکنون با اطمینان می‌توان گفت ایکس باکس لاکهارت (ایکس باکس سری اس) قیمتی به‌مراتب پایین‌تر از ایکس باکس سری ایکس خواهد داشت. خوشبختانه اما به‌نظر می‌رسد باوجود قیمتی ارزان‌تر اما سرعت پردازنده این دو دستگاه یکسان است؛ چراکه روز گذشته تام وارن از نشریه Verge ادعا کرد که سرعت پردازنده کنسول‌های ایکس‌ باکس لاکهارت و ایکس‌ باکس سری ایکس تفاوتی نخواهد داشت.

 ماه‌های شلوغی تا زمان رسمی کنسول‌های نسل بعد در انتظار مایکروسافت و تیم ایکس باکس است؛ چراکه فیل اسپنسر و تیم تولید قرار است اواخر ماه ژوئیه رویدادی مبنی‌بر معرفی و نمایش بازی‌های انحصاری ایکس باکس سری ایکس مثل Halo Infinite نیز برگزار کنند

حال باید منتظر ماند و دید در عمل ایکس باکس سری اس چه تفاوت‌هایی با سری ایکس خواهد داشت و سیاست قیمت‌گذاری مایکروسافت می‌تواند برگ برنده‌ای در مقابل پلی‌ استیشن 5 باشد؟ شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده