نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

یوبیسافت درحال رونمایی از یک بازی بتل رویال جدید به نام Hyper Scape است

بعد از انتشار تصاویر و اطلاعاتی که توسط شماری از خبرنگاران، استریمرها و سایر افراد فعال در صنعت بازی در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شد، به نظر می‌رسد که به‌زودی فاز آزمایشی بازی Hyper Scape در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منابع رسمی از آمادگی یوبیسافت (Ubisoft) برای عرضه نسخه بتای بازی جدید Hyper Scape خبر می‌دهند. ظاهراً Hyper Scape یک بازی شوتر اول شخص در سبک بتل رویال است که به‌صورت رایگان (free-to-play) توسط یوبیسافت عرضه خواهد شد. البته نحوه‌ی رونمایی از این پروژه تاحدی مبهم و گیج کننده بوده و تیزرها و استریمرهای مختلف طی روزهای گذشته به‌صورت پراکنده به آن اشاره کرده‌اند.

بازی بتل رویال Hyper Scape

اولین جایی که در آن نشانه‌هایی از بازی جدید یوبیسافت دیده شد، سایت تیزر جدید این شرکت به نام Prismadimensions بود که به‌عنوان وبسایت مرجع شرکت فناوری Prisma Dimensions، متخصص تکنولوژی «شبیه‌سازی مستقیم شبکه اعصاب» معرفی شده است. در بخشی از این سایت به توضیحاتی در خصوص محصول جدید این شرکت به نام Hyper Scape برمی‌خوریم که طبق متن توضیحات، در فضای آینده‌نگرانه‌ی خیابان‌های شهر Neo Arcadia، «میزبان سبک هیجان انگیزی از اکشنِ Crown Rush خواهد بود.» ظاهراً یوبیسافت برنامه دارد تا در تاریخ پنج شنبه دوم ژوئیه (۱۲ تیر)، اطلاعات بیشتری را در این خصوص منتشر کند. ضمن اینکه با ثبت نام در وبسایت Prisma Dimensions می‌توانید به محض انتشار اخبار بیشتر، در اسرع وقت در جریان آن‌ها قرار بگیرید.

اما علاوه‌بر این، طی روزهای گذشته، شاهد انتشار و بعضاً حذف تصاویر مرتبط با این بازی در اکانت شماری از استریمرها و دیگر افراد فعال در زمینه تولید محتوا بودیم. هنوز کاملاً مشخص نیست که چه میزان از این موارد درز اطلاعات بوده یا توسط یوبیسافت هدایت شده است؛ اما شماری از این اشخاص بعد از انتشار اخبار رسمی، اظهارات قبلی راد برسلاو (Rod "Slasher" Breslau)، از خبرنگاران و گزارشگران فعال در زمینه Esports را تأیید کرده‌اند. راد برسلاو در اکانت توییتر خود اعلام کرده بود که پروژه Hyper Scape هم‌اکنون در یوبیسافت مونتریال در دست ساخت بوده و قرار است برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر شود. این استودیو، سابقه‌ی ساخت بازی‌های Rainbow Six و مجموعه‌ی Assassin's Creed را در کارنامه دارد.

تصاویر غیررسمی از بازی جدید Hyper Scape

به‌عنوان مثال کوین سباستین (Kevin Sebastian) از خبرنگاران فعال در صنعت بازی، با انتشار چند عکس در حساب توییتر شخصی خود، تأیید کرده که Hyper Scape یک بازی بتل رویال اول شخص و رایگان (free-to-play) است که فاز بتای آن از تاریخ ۱۲ ژوئیه برای پی سی در دسترس قرار گرفته و نسخه‌ی کنسولی آن نیز چند ماه بعد عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود در تاریخ پنج شنبه دوم ژوئیه (۱۲ تیر) اطلاعات بیشتری در خصوص این بازی در دسترس عموم قرار داده شود. Hyper Scape به منزله‌ی ورود یوبیسافت به ژانر بسیار محبوب و پرطرفدار بتل رویال بوده که هم‌اکنون تحت تسلط بازی‌های پرمخاطبی مانند فورتنایت، PUBG و Call of Duty: Warzone و Apex Legends قرار دارد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده