نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بازی رومیزی Pokemon Trading Card Game در مرداد ماه عرضه می‌شود

شرکت پوکمون اولین اقتباس رسمی از مجموعه Pokemon TCG را با عنوان Battle Academy معرفی و تاریخ عرضه آن را برای ماه آینده میلادی برنامه‌ریزی کرد.

این خبر که اولین‌بار در نشست خبری رسمی شرکت The Pokemon Company اعلام شد، بازی رومیزی جدید این مجموعه را با نام Pokemon Trading Card Game Battle Academy معرفی می‌کند. بازی کارتی مذکور، اولین اقتباس رسمی از Pokemon TCG محسوب می‌شود.

جی سی اسمیت (J.C. Smith) مدیر ارشد بازاریابی و خدمات مصرف‌کنندگان در شرکت Pokemon در نشست خبری اخیر این شرکت در این خصوص می‌گوید:

بازی Battle Academy به‌گونه‌ای طراحی شده که یادگیری آن ساده و تجربه آن برای تمامی گروه‌های سنی مخاطبان از جمله کودکان و والدین جذاب و سرگرم کننده باشد. حتی افرادی که قبلاً با مجموعه Pokémon TCG آشنایی نداشته و تازه وارد محسوب می‌شوند.

وی در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید:

Pokémon توانایی منحصر به فردی در نزدیک کردن افراد به یکدیگر دارد. لذا ما بازی Battle Academy با هدف سرگرم کردن خانواده‌ها و ایجاد ارتباط دوستانه بین والدین و فرزندان طراحی و تولید کرده‌ایم. به‌خصوص در شرایطی که با یکی از برندهای به یادماندنی و خاطره انگیز دنیای سرگرمی برای پدر و مادرها و یک بازی جذاب و هیجان انگیز برای فرزندان یعنی Pokémon TCG سر و کار داریم.

Pokemon Trading Card Game Battle Academy

در این نشست خبری، علاوه‌بر این، جزئیات بیشتری از چیزهایی که باید از Battle Academy انتشار داشته باشیم به مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است. ظاهراً هریک از جعبه‌های این بازی رومیزی، با یک بازی دو نفره، سه بورد مختلف، چندین کارت راهنمای بازی و موارد متعدد دیگر عرضه خواهد شد.

با وجود اینکه بازی Battle Academy به‌تازگی معرفی شده، تاریخ انتشار آن برای آینده نزدیک برنامه‌ریزی شده است. براساس اطلاعات منتشر شده در این نشست خبری، تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ۹۹) برای عرضه این بازی رومیزی در نظر گرفته شده است.

با اینکه امکار خرید حضوری این بازی همچنان فراهم خواهد بود، فروشگاه‌های آنلاین بزرگ نیز اقدام به فروش غیر حضوری این بازی رومیزی خواهد کرد. درواقع افرادی که به‌دلیل نگرانی‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا قادر به مراجعه به فروشگاه‌های عرضه کننده نیستند، می‌توانند Battle Academy را به‌صورت آنلاین خریداری کرده و در در منزل دریافت کنند.

در سایر اخبار مرتبط با دنیای پوکمون‌ها، خبر در دسترس قرار گرفتن ۲۲ پوکمون Gigantamax مختلف را در Pokemon Sword and Shield Max Raid Battles  این ماه داشتیم. در این بین، بازی Pokemon Go به‌دلیل ایجاد تغییرات ساختاری در سرورهای بازی از دسترس خارج شده است اما قرار است به‌زودی این محدودیت‌ها برداشته شوند.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده