نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

جیمز کامرون برای از سرگیری فیلمبرداری دنباله‌های Avatar وارد نیوزیلند شد

با ورود جیمز کامرون و جان لاندو به کشور نیوزیلند به‌زودی شاهد شروع دوباره‌ی فیلم‌برداری دنباله‌های فیلم «آواتار» خواهیم بود.

شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا باعث توقف فیلم‌برداری دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) شد، اما حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تولید دوباره‌ی این دنباله‌ها با بهبود وضعیت کشور نیوزیلند یک قدم به آغاز نزدیک شده است. جان لاندو، تهیه‌کننده‌ی پروژه اخیراً تصویری از جیمز کامرون و خودش در زمان ورود به کشور نیوزیلند منتشر کرده است که نشان از شروع دوباره‌ی مراحل فیلم‌برداری دنباله‌های «آواتار» در آینده‌ی نزدیک دارد. افزون‌بر این، لاندو گفت که «قرنطینه‌ی ۱۴ روزه‌ی تحت نظارت دولت» برای آن‌ها آغاز شده است. پس از انتشار پروتکل‌های بهداشتی و سلامتی تازه‌ی نیوزیلند که امکان شروع دوباره‌ی تولید فیلم‌ها و سریال‌ها را برای سازندگان فراهم می‌کند، جان لاندو با انتشار تصویر جدیدی اعلام کرد که تولید دنباله‌های فیلم Avatar به‌زودی از سر گرفته می‌شود.

جیمز کامرون و جان لاندو

جان لاندو

کیت وینسلت، زوئی سالدانیا، سم ورثینگتون، جیمی فلاترز، سی.سی.اچ. پاوندر، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز، دیوید تیولیس، جووانی ریبیسی، ژول دیوید مور، دیلیپ رائو، مت آلفردا، جک چمپیون، ادی فالکو، برندن کاول، میشل یئو، جامین کلمنت، سیگورنی ویور، استیون لانگ، اونا چاپلین، وین دیزل و سی‌جی جونز از بازیگرانی هستند که در دنباله‌های «آواتار» نقش‌آفرینی می‌کنند. کامرون اخیراً اعلام کرد که سرهنگ مایلز کواریچ با نقش‌آفرینی استیون لانگ برای هر چهار دنباله‌ی فیلم Avatar باز می‌گردد و نقش کاراکتر شرور اصلی داستان را ایفا خواهد کرد.

کار فیلم‌برداری فیلم‌های Avatar 2 (آواتار ۲) و Avatar 3 (آواتار ۳) رسماً از تاریخ ۳ مهر ۱۳۹۶ (۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷) آغاز شد و در آذرماه سال گذشته مطلع شدیم که کار فیلم‌برداری بخش‌های لایو-اکشن فیلم «آواتار ۲» به پایان رسیده است. همچنین اخیراْ حساب توییتر مجموعه‌ی «آواتار» یک تصویر تازه از فیلم Avatar 2 منتشر کرد که بازیگران آن را مشغول فیلم‌برداری سکانس‌های زیرآب در استخری پُر از توپ برای جلوگیری از تداخل نور نشان می‌داد. فیلم Avatar در زمان اکران در سال ۲۰۰۹ با بودجه‌ی ۲۳۷ میلیون دلاری توانست ۲.۷۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد و برای یک دهه به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان تبدیل شود.

جیمز کامرون پس از موفقیت‌های این فیلم قراردادی برای تولید چهار دنباله‌ی آن با فاکس قرن بیستم امضا کرد. کامرون سکان هدایت هر چهار دنباله‌ی فیلم «آواتار» را در دست دارد و علاوه‌بر کارگردانی، در نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم‌ها به جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنودر کمک می‌کند. فیلم Avatar 2 در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱)، فیلم Avatar 3 در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۲ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۳)، فیلم Avatar 4 (آواتار ۴) در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۴ (۱۹ دسامبر ۲۰۲۵) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۶ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۷) روی پرده‌ی سینما خواهند رفت. البته تنها در صورتی شاهد اکران فیلم‌های «آواتار ۴» و «آواتار ۵» به کارگردانی جیمز کامرون خواهیم بود که فیلم‌های «آواتار ۲» و «آواتار ۳» در گیشه موفق ظاهر شوند.

شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده