نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

استودیو OtherSide همچنان در روند ساخت بازی System Shock 3 دخیل است

سازنده‌های بازی System Shock 3 یعنی استودیو OtherSide Entertainment اعلام کردند که پس از اینکه امتیاز ساخت این بازی به شرکت تنسنت واگذار شد، آن‌ها هنوز هم در ساخت آن دخیل هستند.

بازی System Shock 3 یکی از محبوب‌ترین و موردانتظارترین بازی‌هایی است که این‌روزها مراحل ساخت را طی می‌کند و به عنوان دنباله‌ی یکی از سری بازی‌هایی که دو نسخه‌ی ابتدایی‌اش به‌شدت موفق و محبوب بودند، می‌توان گفت انتظارات بسیار زیادی هم روی شانه‌های این بازی سنگینی می‌کند. درحال حاضر نه‌تنها سرمایه‌گذاران متعددی روی این بازی حساب باز کرده‌اند، بلکه طرفداران هم انتظار دارند این بازی همانند دو نسخه‌ی قبلی شگفت‌زده‌شان کند. با این‌حال می‌توان گفت این بازی روند توسعه‌ی پر پیچ‌وخمی را طی کرده است؛ خصوصا در سال اخیر که استودیوی سازنده‌ی آن یعنی OtherSide Entertainment همکاری خود را با استاربریز (Starbreeze) خاتمه داد و حق‌وحقوق بازی به شرکت تنسنت (Tencent) رسید.

در حال حاضر امتیاز ساخت بازی در این فرنچایز در دستان غول رسانه‌ای چینی یعنی تنسنت است و آن‌ها حتی حق ساختن نسخه‌های بعدی را هم در اختیار دارند. این خبر می‌تواند برای آن‌هایی که نگران کنسل شدن بازی بودند، خوش‌آیند باشد، اما این سوال ایجاد می‌شود که حالا چه بلایی قرار است سر استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی OtherSide بیاید؟ آیا آن‌ها همچنان قرار است در این پروژه دخیل باشند یا اینکه تنسنت قصد دارد تغییرات بنیادی‌تری در تیم سازنده ایجاد کند؟

در همین زمینه، مدیر روابط عمومی OtherSide یعنی آلیسا مارشال به‌تازگی با منتشر کردن پستی در فروم‌های این شرکت اعلام کرده که آن‌ها «همچنان در تولید این بازی دخیل هستند». البته او به هیچ‌گونه جزئیات دیگری اشاره نکرد و نگفت که معنای «دخیل بودن» دقیقا چیست. او جملاتش را با ذکر این نکته خاتمه داد که فعلا این تمام چیزی است که OtherSide می‌تواند اعلام کند.

ما همچنان [در این پروژه] دخیل هستیم؛ اما در این بازه‌ی زمانی نمی‌توانیم چیز دیگری دراین‌باره بگوییم. به محض اینکه این اجازه را پیدا کردیم که اطلاعات بیشتری را در اختیار عموم قرار دهیم، این کار را انجام خواهیم داد.

هنوز مشخص نیست که آیا OtherSide قرار است همچنان هدایت روند تولید سیستم شاک 3 را بر عهده بگیرد و تنسنت هم آن‌ها را پشتیبانی می‌کند یا اینکه تیم دیگری قرار است با کمک و دخالت OtherSide تولید بازی را پیش ببرد. اما حداقل چیزی که می‌دانیم این است که آن‌ها هنوز هم به هر عنوانی به پروژه متصل هستند. در صورتی که اطلاعات بیشتری در این‌باره منتشر شود، شما می‌توانید از طریق زومجی این اخبار را دنبال کنید.

چقدر برای تجربه‌ی سیستم شاک جدید هیجان‌زده هستید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده